اخبارخارجی

رئال مادرید 2-1 کادیز؛بردی دشوار در شب فرصت سوزیها

به گزارش “اهل ورزش“دو تیم رئال مادرید و کادیز از هفته چهاردهم لالیگا به مصاف هم رفتند که در پایان بازی تیم مادریدی موفق به کسب سه امتیاز این بازی گردید.

شاگردان کارلو آنچلوتی در شبی که موقعیت‌های زیادی را از دست دادند، موفق شدند با نتیجه 2-1 به پیروزی برسند و بار دیگر فاصله خود با بارسا را به دو امتیاز کاهش بدهند.

بازی با برتری رئال آغاز شد و در دقیقه 9 بود که لوکا مودریچ صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه خطرناک او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.
دو دقیقه بعد نوبت بازیکنان کادیز بود که اولین حمله جدی شان را روی دروازه حریف انجام بدهند اما ضربه آلفونسو اسپینو هم راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد.

وینسینیوس جونیور

در ادامه باز هم این رئالی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 25، روی ارسال مودریچ، این رودریگو بود که صاحب موقعیت شد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند.
سه دقیقه بعد بار دیگر رئالی‌ها روی دروازه حریف خطرساز شدند و این بار والورده شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما شوت خطرناک او هم نتوانست قفل دروازه کادیز را باز کند.
فشار حملات رئال ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 40، سرانجام این ادر میلیتائو بود که توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال تونی کروس را دروازه بان کادیز دفع کرد. توپ برگشتی به مودریچ رسید و او بار دیگر کروس را صاحب توپ کرد. این بار ارسال ستاره آلمانی به میلیتائو رسید و او هم با ضربه سر حساب کار را 1-0 کرد.

کروس در آغوش میلیتائو
در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این رئالی‌ها بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقیقه 53، این کادیز بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه سوبرینو از زاویه بسته را کورتوا دفع کرد.
روی ضربه کرنر کادیز، رئالی‌ها یک ضدحمله خطرناک را شکل دادند و چیزی نمانده بود که فده والورده اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما حضور به موقع کارسلن، دروازه کادیز را نجات داد.
در ادامه این رئالی‌ها بودند که توپ ومیدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه 70 سرانجام به گل دوم رسیدند. این بار هم روی حرکتی که از یک ضربه کرنر آغاز شده بود، ارسال وینیسیوس بعد از برخورد به بازیکن حریف به کروس رسید و او هم با یک ضربه والی تماشایی، حساب کار را 2-0 کرد.

بازی رئال مادرید مقابل کادیز
بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید اما در دقیقه 77 این وینیسیوس بود که می‌توانست گل سوم رئال را به ثمر برساند ولی ضربه او راهی به چهارچوب دروازه کادیز پیدا نکرد.
تلاش کادیز برای رسیدن به گل در دقیقه 81 نتیجه داد و این تیم یکی از گل های خورده را جبران کرد. بعد از اینکه کورتوا دو بار ضربات بازیکنان کادیز را برگشت داد، در نهایت لوکاس پرز از راه رسید و دروازه رئال را باز کرد.

رئال مادرید و کادیز از هفته چهاردهم لالیگا
در دقایق پایانی حملات دو تیم ادامه داشت و هر یک این فرصت را داشتند که به گل‌های بعدی برسند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و بازی با برتری 2-1 رئال به پایان رسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا