اخبارخارجی

آتش باری سنگین باوارایایها

آتش باری سنگین باوارایایها؛ماتیاس دی لیخت و سادیو مانه به طور معمول گلزنی کردند.

یک‌شنبه در چارچوب هفته سوم بوندسلیگا، بوخوم میزبان بایرن مونیخ بود. از همان نیمه اول دو تیم به یکدیگر فشار می‌آوردند. مانوئل نویر و مدافعان بایرن مونیخ به خاطر پرس شدید بوخوم چندین بار دچار اشتباه شدند و به حریف موقعیت دادند اما این موقعیت‌ها ثمری برای بوخوم نداشت. در عین هر چه که زمان می‌گذشت، بایرن بازی خود را به بوخوم بیش‌تر تحمیل کرد و اینکه در همان نیمه با زدن 4 گل کار را تمام کردند. سادیو مانه نیز در نیمه اول در حالی که یکی دیگر از گل‌هایش مردود شد بلافاصله در دقیقه 42 جبران کرد.

سادیو مانه
اولین گل مانه در بایرن

در دقیقه 58 و با متوقف شدن کومان توسط جانکو در محوطه جریمه، بایرن مونیخ صاحب یک ضربه پنالتی شد. سادیو مانه پشت توپ قرار گرفت و خلاف جهت حرکت نیمن موفق به زدن گل پنجم هم شد.

این پایان کار نبود و 10 دقیقه بایرن مونیخ به گل ششم نیز دست یافت. گامبوآ که یک‌بار در نیمه اول نیز مرتکب اشتباه عجیبی شده بود، شب کابوس وارش را تکمیل کرده و ارسال لروی سانه را با دفع توپ اشتباه وارد دروازه بوخوم کرد.

در دقیقه 76 این بار نوبت سرژ گنابری برای گلزنی فرا رسید. این ستاره آلمانی در سمت راست محوطه پا به توپ شد و ضربه این بازیکن بعد از برخورد به دیرک به تور دروازه چسبید.

دو دقیقه بعد این بار زولر داشت به اشتباه دروازه بوخوم را باز می‌کرد که توپ به دیرک برخورد کرد تا در نهایت این دیدار با برتری 0-7 بایرن مونیخ تمام شود.

در نیمه دوم یولیان ناگلزمان تصمیم گرفت به برخی بازیکنان روی نیمکت و تازه وارد خود بازی بدهد. در نهایت شاگردان ناگلزمان با 7 گل بوخوم را در هم کوباندند و بر خلاف روتین سال‌های گذشته‌شان نیز در این فصل برای دومین بار موفق به کلین شیت کردن شدند.

بایرن مونیخ-بوخوم

ترکیب اولیه تیم‌های بوخوم و بایرن مونیخ

بوخوم (2-2-4): ریمان | گامبوآ، اوردتس، هینتز، یانکو | آسانو، لوسیلا، اشتوگر، فورستر | هوفمان، زولر

بایرن مونیخ (2-2-2-4): نویر | پاوار، اوپامکانو، دلیخت، هرناندز | کیمیش، زابیتسر | کومان، سانه | مولر، مانه

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا