اخبارخارجی

امپولی 1-3 میلان؛ آتش‌بازی در وقت‌های اضافه

آتش بازی در وقت اضافه-میلان در هشتمین بازی خود در فصل جاری سری آ در یک بازی خانگی به مصاف امپولی رفت و با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.

میلان، مدافع عنوان قهرمانی سری آ، بعد از شکست 2-1 مقابل ناپولی در بازی قبلی خود در هفته هشتم این فصل در حالی به مصاف امپولی رفت که امیدوار بود با کسب سه امتیاز این بازی موقعیت خود را در جدول بهبود بخشد و شکست گذشته را فراموش کند.

میلان بازی را در حالی آغاز کرد که به نظر می‌رسید قصد دارد کار را در همان دقایق ابتدایی تمام کند. در دقیقه 7 روی اشتباه خط دفاعی امپولی، رافائل لیائو توپ را در کنار محوطه جریمه تصاحب کرد و به ژیرو رساند اما با ضربه پشت پای او تنها یک کرنر بدست آمد.

دو دقیقه بعد همکاری دوباره ژیرو و لیائو این بار ستاره پرتغالی میلان را در موقعیت گلزنی قرار داد اما سنگربان امپولی ضربه او را با پا دفع کرد تا نتیجه مساوی بماند. در دقیقه 12 بن‌ناصر و کیائر در محوطه جریمه میلان با هم برخورد شدیدی داشتند که تیم پزشکی به میدان آمد تا به وضعیت کیائر رسیدگی کند.

آتش بازی در وقت اضافه

سملکرز در دقایق بیست تا سی مسابقه دو بار فرصت گلزنی داشت که از دست داد. او در دقیقه 30 اشاره کرد که باید تعویض شود تا دومین مصدوم میلان در این مسابقه پیولی را با نگرانی‌های جدی مواجه کند. چند دقیقه بعد هم بازی به دلیل مصدومیت کالابریا متوقف شد تا این چند دقیقه برای پیولی فاجعه‌بار باشد. سلمکرز از بازی بیرون رفته بود تا راده کرونیچ به جای او وارد میدان شود و کالابریا هم جای خود را به پی‌یر کالولو داد.

در وقتهای تلف‌شده نیمه اول لیائو توپ را به سمت دروازه امپولی شلیک کرد که با دخالت دروازه‌بان این تیم به تیر دروازه اصابت کرد. اما کمک‌داور پرچم خود را به علامت آفساید بالا برد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم با حملات امپولی آغاز شد. دو شوت خطرناک بازیکنان این تیم در دقایق 48 و 51 دقت لازم را نداشتند و با اختلافی اندک از کنار دروازه میلان گذشتند تا روسونری دروازه‌اش را باز شده نبیند.

اما در دقیقه 57 اولیویه ژیرو روی یک ضربه آزاد شوتی محکم و تماشایی شلیک کرد که به تیر دروازه امپولی اصابت کرد تا طلسم دروازه‌ها همچنان برقرار باشد.

در دقیقه 64 شوت تماشایی تونالی می‌رفت که دروازه امپولی را باز کند اما سنگربان این تیم ویکاریو با واکنشی استثنایی توپ را مهار کرد. ویکاریو تا این دقیقه یکی از نامزدهای اصلی انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه بود.

 

تیم امپولی

کیائر که در اوایل مسابقه هم چند برخورد شدید داشت این بار نتوانست به بازی ادامه بدهد و درحالیکه بازوبند کاپیتانی را تحویل می‌داد زمین را ترک کرد تا سرجینیو دست به جای او وارد میدان شود. کمی بعد از این تعویض، پیولی اولیویه ژیرو را هم بیرون کشید تا آنته ربیچ به جای وارد میدان شود.

ربیچ اما به تعویض طلایی پیولی تبدیل شد. لیائو با حرکتی تماشایی توپ را تصاحب کرده و وارد محوطه جریمه امپولی شد. این ستاره پرتغالی ربیچ را با چشم باز پیدا کرد و با پاسی دقیق صاحب توپ کرد تا او کاری را انجام بدهد که ژیرو در طول هفتاد دقیقه نتوانسته بود از پسش برآید.

میلان در دقایق باقی‌مانده به حمله روی دروازه امپولی ادامه داد و در دقیقه 88 براهیم دیاز تعویضی می‌توانست روی یک ضربه آزاد گل دوم را به ثمر برساند اما شوتش دقت کافی را نداشت.

درحالیکه میلان بازی را تمام‌شده حساب می‌کرد و آماده بود تا کسب سه امتیاز را جشن بگیرد و درحالیکه عقربه‌های ساعت دقیقه 92 را نشان می‌داد امپولی صاحب یک ضربه آزاد شد. بن‌ناصر روی بازیکن امپولی خطا کرد تا ندیم بجرامی، هافبک اهل آلبانی امپولی، با یک ضربه تماشایی دروازه میلان را باز کند.

آتش بازی میلان در وقت اضافه

اما این پایان کار نبود و میلان حاضر نبود سه امتیاز را به این راحتی از دست بدهد. دو دقیقه بعد و در دقیقه 90+4 کرونیچ با استفاده از تعلل خط دفاعی امپولی در محوطه جریمه بدون اینکه کسی مزاحمش باشد سانتر ارسالی را با یک ضربه سر به فوده بالو، دفاع چپ پیش‌تاخته میلان رساند تا او به زیبایی دروازه حریف را باز کرده و میلان دوباره پیش بیفتد.

شاگردان پیولی گویا در وقتهای تلف‌شده موتورشان تازه روشن شده بود. میلان به حملات خود ادامه می‌داد و در دقیقه 97 رافائل لیائو موفق شد بازی خوب خود را کامل کرده و پاس آنته ربیچ را وارد دروازه امپولی کند. بازی در نهایت به پایان رسید تا میلان با درخشش در وقتهای تلف‌شده با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا