اخبارخارجی

آث میلان و پوما برای لباس سوم از سبک میلانی استفاده می کنند

رونمایی از لباس سوم به سبک میلانی؛قهرمان سری آ، با لباس‌های سوم تیم خود در ورزشگاه سن سیرو به مصاف بولونیا میرود تا هم از پیراهن جدید رونمایی کند و هم  مجموعه پیراهن‌های خود را با لباس سوم تکمیل کند،این لباس  جدید نماد میلان را با رنگ سبز زیتونی درخشان به تصویر می‌کشد و از مد روز این شهر الهام گرفته شده است. .

پیراهن سبز زیتونی منحصربه‌فرد دارای یک گرافیک و طراحی تونالیست از صلیب سنت آمبروز روی سینه در کنار نسخه‌ای تک رنگ کرم از نشان باشگاه میلان است. پیراهن سوم جدید که با نوشته های زرد ظریف در جلوی پیراهن و آستین و همچنین تکه های مشکی یقه و سرآستین‌های متضاد  و جداگانه از لباس دوخته شده است، به گونه‌ای ساخته شده است که برجسته باشد و طرفداران این تیم که سبک میلانی را بخوبی می‌شناسند و دوست دارند، را به تحسین وا می دارد.

لباس سوم به سبک میلانی

مارکو مولر، رئیس ارشد مدیریت خط تولید پوشاک تیم ورزشی PUMA، در مورد لباس سوم این فصل اظهار داشت: میلان شهری فوق العاده پرافتخار و غرق در فرهنگ و سبک است. ما می خواستیم با پیراهن سوم جدید کاری بسیار متفاوت و منحصر به فرد انجام دهیم. رنگ جدید مبتنی بر روند برای مطابقت با مد آینده نگر میلان.با استقبال از سبک، مد و فرهنگ میلان، PUMA از جنبه استراتژیک قصد دارد تا از لباس‌های خود در خارج از زمین نیز استفاده کند تا پیراهنی شیک و ظریف را به همان اندازه که در خارج از زمین قابل پوشیدن است، ایجاد کند.

مجموعه کیت سوم تیم آث میلان در فصل 2022-23 هم اکنون از فروشگاه خود باشگاه قابل خرید است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا