اخبارخارجی

آخرین خرید بارسلونا انجام شد

مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد و به زودی راهی بارسلونا خواهد شد.به این ترتیب وی آخرین خرید بارسا در این تابستان خواهد بود.

در تمام طول فصل تابستان اخباری در مورد احتمال انتقال مارکوس آلونسو شنیده می شد و این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. پس آلونسو شش سال پس از انتقال به چلسی از فیورنتینا، با انجام بیش از 200 بازی، کسب شش جام و زدن 29 گل، از چلسی جدا شده و قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرده است. این مدافع با نظر آنتونیو کونته به چلسی پیوست و به خصوص در فصول ابتدایی نقش مهمی در ترکیب این تیم ایفا کرد.

آخرین خرید بارسا

تردیدی وجود ندارد که آلونسو با باشگاه بارسلونا به توافق نهایی دست یافته و این انتقال ظرف 24 ساعت آینده رسمی خواهد شد. بدین ترتیب این مدافع 31 ساله برای اولین بار پس از ترک آکادمی رئال مادرید در سال 2010، برای بازی در زادگاهش به اسپانیا باز می گردد. پدر مارکوس با همین نام مارکوس، در دهه 80 برای بارسلونا بازی می کرد و پدربزرگ او یعنی مارکیتوس نیز بازیکن کلیدی رئال مادرید در اواخر دهه 50 بود.

مارک کوکورلا و بن چیلول دو مدافع چپ مورد نظر توماس توخل برای بازی در این پست بودند و به همین جهت جایی برای مارکوس آلونسو در ترکیب ثابت این تیم وجود نداشت. به نظر می رسد آلونسو به عنوان بخشی از قرارداد12 میلیون یورویی پی‌یر امریک اوبامیانگ با چلسی، راهی بارسلونا شده و در ادامه فصل زیر نظر ژاوی بازی خواهد کرد.با پیوستن آلونسو به بارسلونا وی آخرین خرید بارسا در این پنجره نقل و انتقالاتی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا