اخبارخارجی

آخرین وضعیت مصدومین آرسنال:مصدومین چه زمانی برای تقویت آرسنال برمی گردند؟

مصدومین چه زمانی برای تقویت آرسنال برمی گردند؟؛ از آخرین اخبار مصدومیت تیم آرسنال و تاریخ های بازگشت مورد انتظار برای ستاره های توپچی که در حال حاضر دردوران نقاهت بسر میبرند مطلع شوید.

با توجه به اینکه بازی‌ها در حال حاضر بسیار فشرده و متراکم هستند، تیم پزشکی آرسنال باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا تیم میکل آرتتا را تا حد ممکن آماده نگه دارد.

توپچی ها علیرغم اینکه چندین بازیکن – مانند توماس پارتی، الکساندر زینچنکو و کیران تیرنی – گاهی اوقات دردسترس تیم نبوده اند و در حال ریکاوری برای بازگشت به میادین هستند، شروع خوبی در فصل داشته اند.

آخرین خبر در مورد مصدومیت های آرسنال قبل از سفر یکشنبه به لیدز در لیگ برتر چیست؟ اهل ورزش نگاهی می اندازد به آخرین وضعیت مصدومین آرسنال.

مصدومین چه زمانی برای تقویت آرسنال برمی گردند؟_آیا زینچنکو بیرون است؟

الکساندر زینچنکو اخیراً در مورد مصدومیت‌ها زمان ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشته است.

مصدومین چه زمانی برای تقویت آرسنال برمی گردند

ملی پوش اوکراینی چند هفته ای بازیها را به دلیل مشکل ساق پا از دست داده بود، اما برای بازی مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن بازگشت.

اما او بعد از آن بازی با مشکل دیگری روبرو شد که میکل آرتتا آن را «عضلانی» توصیف کرد و مجبور شد از پیروزی مقابل لیورپول و سفر لیگ قهرمانان به بودو/گلیمت وی را از ترکیب کنار بگذارد.

تاریخ بازگشت مورد انتظار: زینچنکو در اوایل هفته در تمرین شرکت نکرد، بنابراین بعید است که او در آخر هفته برای رویارویی با لیدز در دسترس باشد. تاریخ بازگشت احتمالی وی در دیدار لیگ برتر در مقابل ساوتهمپتون در 23 اکتبر می باشد.

در مورد محمد الننی چطور؟

النی در پیروزی مقابل فولام در 27 آگوست از ناحیه همسترینگ آسیب دید.

مصدومین چه زمانی برای تقویت آرسنال برمی گردند

ملی پوش مصری بازی را بصورت کامل انجام داد، اما میزان مشکل وی به زودی مشخص شد.

آرتتا هنگام ارائه به‌روزرسانی در مورد زمان بهبودی الننی در 2 سپتامبر گفت: «با Mo، ماه‌ها صحبت می‌کنیم.

تاریخ بازگشت مورد انتظار: در حال حاضر مشخص نیست که الننی تا چه مدت از میادین دور خواهد بود، اما احتمالات اولیه این است که او ممکن است تا ژانویه در دسترس نباشد.

چه اتفاقی برای امیل اسمیت رو افتاد؟

اسمیت رو همچنان از آسیب دیدگی کشاله ران خود ناراحت است و باشگاه تایید کرده است که او تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

مصدومین چه زمانی برای تقویت آرسنال برمی گردند

او پس از شکست در مقابل منچستریونایتد، زمانی که در حال گرم کردن خود برای بازی کردن ظاهر شد، به میدان نرفت و در حالی که در حال صحبت با یکی از اعضای کادر مربیگری آرسنال بود، به طرز آشکاری ناراحت به نظر می رسید.

میکل آرتتا در 7 سپتامبر در مورد اسمیت رو گفت: “او چند هفته است در منطقه ای که [او با آن سروکار دارد] احساس ناراحتی می کند.”

تاریخ بازگشت مورد انتظار: عمل جراحی اسمیت رو موفقیت آمیز بود، اما او اکنون تا دسامبر از میادین دور خواهد بود، که به این معنی است که او گزینه ای برای انگلیس در جام جهانی نخواهد بود.

جبرئیل ژسوس چطور؟

بهترین گلزن آرسنال در این هفته برای دیدار با بودو/گلیمت در لیگ اروپا از لیست تیم میکل آرتتا خارج شد.

مصدومین چه زمانی برای تقویت آرسنال برمی گردند

هنگامی که از آرتتا در مورد غیبت ژسوس قبل از بازی در نروژ پرسیده شد، گفت: “ما احساس کردیم با همه چیزهایی که او در چند هفته گذشته پشت سر گذاشته است، بهتر است او در خانه بماند.”

ژسوس در دقایق پایانی پیروزی مقابل لیورپول پس از چند آسیب دیدگی ناخوشایند از ناحیه سر در نیمه دوم مجبور شد از زمین بازی خارج شود.

تاریخ بازگشت مورد انتظار: آرسنال اصرار دارد که ژسوس برای سفر به بودو/گلیمت کاملاً استراحت کرده است و او باید برای رویارویی با لیدز در 14 اکتبر خوب باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا