اخبارخارجی

آلگری: یوونتوس آرام آرام به هدف نزدیک می‌شود

آرام آرام به هدف نزدیک می‌شویم-مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از عملکرد تیمش در دیدار برابر بولونیا ابراز رضایت کرد.

یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ ایتالیا به مصاف بولونیا رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.
یوونتوس پیش از این از 9 دیداری که در لیگ ایتالیا و همچنین لیگ قهرمانان برگزار کرده بود تنها در سه بازی به پیروزی رسیده بود و همین باعث شده بود که بازیکنان و کادر فنی این تیم تحت فشار زیادی قرار داشته باشند اما پیروزی شب گذشته شرایط را تا حد زیادی برای آنها بهبود بخشید.

آلگری پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من روحیه و اتحاد تیم را دوست داشتم، به جز پایان نیمه اول که ما اشتباهاتی روی حرکات هجومی داشتیم. ما باید این ضربان را در هر بازی حفظ کنیم و سعی داشته باشیم که روی حرکات هجومی از حفظ توپ به صورت جدی استفاده کنیم.»
سرمربی یوونتوس با اشاره به اهمیت این پیروزی برای تیمش اظهار داشت:« ما یک ماه بود که پیروز نشده بودیم، بنابراین این یک پیروزی مهم و ارزشمند برای ما بود. حالا باید همچنان به آرامی پیش برویم و فراموش نکنیم که همچنان راهی طولانی داریم و باید در لیگ قهرمانان نیز راهمان را پیدا کنیم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند مانند فصل گذشته خودش را به رده‌های بالای جدول برساند اضافه کرد:« ما آرام آرام به هدف نزدیک می‌شویم و امیدواریم که بتوانیم این فاصله را کم کنیم. هر بار باید یک قدم کوچک برداریم. نمی‌توانیم تمامی این فاصله را به صورت ناگهانی از بین ببریم.»
این مربی ایتالیایی با تمجید از عملکرد بازیکنانش ادامه داد:« این نمایش بسیار خوبی بود. من به این بازیکنان گفتم که باید خودشان را ثابت و به سختی تلاش کنند. ما باید صبور باشیم و متمرکز بمانیم تا بتوانیم نمایش خوبی ارائه دهیم و نتیجه بگیریم. یک ماه بود که برنده نشده بودیم و وقتی به رختکن برگشتیم از این برد بسیار خوشحال بودیم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + پنج =

دکمه بازگشت به بالا