اخبارخارجی

آرتتا:مصدومیت ساکا جدی نیست

به گزارش اهل ورزش میکل آرتتا پس از اینکه بوکایو ساکا در نیمه اول بازی آرسنال مقابل ناتینگهام فارست به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد، صحبت کرد و گفت مصدومیت ساکا جدی نیست.

آرسنال پس از پیروزی 5-0 یکشنبه مقابل ناتینگهام فارست در لیگ برتر، تنها در دقیقه 27 ساکا را به دلیل مصدومیت از دست داد. این وینگر در دقیقه اول بازی توسط رنان لودی سرنگون شد و سپس با یک ضربه دیگر نقش بر زمین شد و تصمیم گرفت که دیگر نمی تواند ادامه دهد. میکل آرتتا ، ریس نلسون را جانشین مهاجم خود کرد.

مصدومیت ساکا جدی نیست

مصدومیت ساکا هم برای آرسنال و هم برای انگلیس نگران کننده خواهد بود. این بازیکن 21 ساله با دادن پاس گل به  گابریل مارتینلی ، پنجمین پاس گل فصل خود را در لیگ برتر را ثبت نمود.

آرتتا، سرمربی آرسنال پس از بازی در سوالی که از او پرسیده شد که آیا مصدومیت باعث می‌شود این وینگر از جام جهانی باز بماند یا خیر،  توانست خبرهای مثبتی ارائه دهد.

او پاسخ داد: “امیدوارم که نه.” “این ضربه بدی بود که او در ابتدای بازی متحمل شد، او کمی لنگید. اما من آن را چیزی فراتر از این نمی بینم.”

مصدومیت ساکا جدی نیست

ساوت‌گیت و انگلیس امیدوارند که پیش‌بینی آرتتا درست باشد و مصدومیت ساکا جدی نباشد. در همین حال، آرسنال ممکن است در دیدار روز پنجشنبه در لیگ اروپا با اف سی زوریخ بدون وینگر ستاره خود بازی را آغاز کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا