اخبارخارجی

آرسنال به دنبال جذب تورس

آرسنال در حال بررسی انتقال فاکوندو تورس است و مذاکراتی در مورد مهاجم 22 ساله اورلاندو سیتی در آخر هفته برنامه ریزی شده است.

ملی پوش اروگوئه ای در ژانویه با مبلغی در حدود 7.8 میلیون پوند (9 میلیون دلار) از پنارول به اورلاندو پیوست و تاثیر زیادی بر جای گذاشت، از جمله در بازی مقابل آرسنال که در جریان بازی دوستانه پیش فصل در ماه جولای گلزنی کرد. توپچی ها از آن زمان او را زیر نظر داشتند و تونی لیما در ماه های اخیر از نزدیک وینگر 22 ساله را زیر نظر داشته است.

فاکوندو تورس در لباس اورلاندو

لیما اکنون جلسه ای بین ادو، مدیر فنی آرسنال و نمایندگان تورس ترتیب داده است تا در مورد انتقال احتمالی وی صحبت کنند، با توجه به اینکه آرسنال در بازار دنبال بازیکنی است که بتواند پوشش و رقابتی را با  بوکایو ساکا در سمت راست تیم فراهم کند گزینه خوبی به شمار می رود.

این دیدار قرار است آخر هفته برگزار شود و تورس بسیار مشتاق انتقال به تیم صدر نشین فعلی لیگ برتر است. با این حال، مذاکرات در مراحل اولیه است، با گزارش‌هایی که حاکی از آن است که این یک معامله قریب‌الوقوع است.

فاکوندو تورس

معامله برای تورس بسیار نزدیک است، اما چرا این بازیکن 22 ساله گزینه جذابی برای توپچی ها خواهد بود. آنها به شدت به دنبال بازیکنی برای  رقابت بابوکایو ساکا هستند که فاکوندو تورس آن را فراهم می کند. او دوست دارد در سمت راست بازی کند و از پای چپ مورد علاقه خود استفاده کند، همانطور که در یک بازی دوستانه پیش فصل در ماه ژوئیه یک گل خوب به آرسنال زد.

ملی پوش اروگوئه ای با مشخصات سنی بازیکنانی که آرسنال دوست دارد بیاورد مطابقت دارد و به وضوح پتانسیل زیادی دارد. با این حال، این که آیا او می تواند از MLS به لیگ برتر را پیدا کند، در صورت تحقق یک حرکت، قابل بحث است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا