اخبارداخلی

آمادگی نداشتن یورگن لوکادیا

مجوز بازی یورگن لوکادیا صادر شده وبه گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، ITC یورگن لوکادیا مهاجم هلندی این باشگاه صادر شد؛ باشگاه پرسپولیس برای صدور کارت بازی این بازیکن، اقدام کرده است و او می تواند سرخپوشان را در مسابقات رسمی همراهی کند.اما شنیده ها حاکی از این خبر است که:لوکادیا از لیست بازی فولاد خط می‌خورد؛یحیی گل‌محمدی قصد دارد برای دیدار مقابل فولاد از لوکادیا استفاده نکند.

بسیاری از هواداران پرسپولیس منتظر معارفه یورگن لوکادیا در بازی مقابل فولاد بودند، یحیی گل‌محمدی قصد دارد او را برای بازی فولاد استفاده نکند.

 

علت این موضوع آمادگی نداشتن یورگن لوکادیا است و او شرایط جسمانی و فنی را به شکلی نشان نداده که یحیی در بازی اول روی این بازیکن ریسک کند.

یورگن لوکادیا

نکته مهم اینکه پیش از این یحیی گل‌محمدی نسبت به این موضوع هشدار داده و اعلام کرده بود که ممکن است سطح آمادگی نداشتن  یورگن لوکادیا باتوجه به غیبت طولانی مدت از تمرین و مسابقه پایین باشد.

این در حالی است که لیست بیست نفره پرسپولیس پس از تمرین سبک صبح جمعه اعلام خواهد شد و باتوجه به اقامت لوکادیا در هتلی که اردوی پرسپولیس برگزار می‌شود، او نیز احتمالا در این تمرین حاضر خواهد بود.

نکته جالب اینکه بسیاری از هواداران برای تماشای لوکادیا بلیت بازی فولاد را تهیه کرده بودند اما در نهایت به نظر می‌رسد رونمایی از این ستاره به تاخیر بیفتد.

به این ترتیب مهدی عبدی، حامد پاکدل و شرزود تمیروف سه مهاجم پرسپولیس برای دیدار مقابل فولاد خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا