اخبارخارجی

آمار بد لیورپول در این فصل لیگ برتر انگلیس

آمار بد لیورپول در این فصل؛پس از باخت 1-0 مقابل ناتینگهام فارست در روز شنبه، لیورپول در حال حاضر بیشتر از کل فصل 2021-2022 در لیگ برتر انگلیس متحمل شکست شده است.

به گزارش اهل ورزش قرمزها برای اولین بازی روز شنبه به سیتی گراند رفتند، در حالی که شاگردان استیو کوپر به پیروزی بسیار مهم 1-0 دست یافتند، کلوپ و شاگردانش دست خالی زمین بازی را ترک کردند.

آمار بد لیورپول در این فصل

شکست برای لیورپول به این معنی است که آنها سه بازی از 11 بازی خود در لیگ برتر را در این فصل باخته اند که بیشتر از باخت آنها در کل فصل 2021-2022 (دوبازی در 38 بازی) است.

لیورپول در 6 دیدار لیگ برتر در سیتی گراوند هرگز پیروز نشده است (3 تساوی، 3 شکست).

شکست دادن منچسترسیتی در یک هفته و باخت به تیم انتهایی در یک هفته نشان از این موضوع است در حال حاضر نوسان بسیاری گریبان گیر لیورپول است. این خبر خوبی برای هواداران این تیم نخواهد بود،زیرا در صورت ادامه این روند آنها در بین 4 تیم برتر نخواهند بود.

آمار بد لیورپول در این فصل

استیو کوپر در چند هفته اخیر ناتینگهام را تغییر داده است تا شکست دادن آن بسیار سخت باشد، تیم وی امروز دوباره از نظر تاکتیکی بسیار خوب است.

البته نباید از فرم افتضاح لیورپول هم گذشت،شاید یکی از دلایل افت لیورپول در این فصل مصدومیت های زیاد این تیم می باشد،حال باید به انتظار نشست تا کلوپ چاره ای برای حل این نوسان تیم پیدا میکند یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا