اخبارخارجی

زلاتان: با ترکِ لوشامپیونه، خدا را از آنها گرفتم!

آنها خدا را کم دارند-زلاتان ابراهیموویچ بازیکن تمام نشدنیِ دنیای فوتبال مدعی شده از زمانی که PSG را ترک کرده، لیگ فرانسه با وجود ستاره هایی نظیر امباپه، مسی و نیمار در مسیر سراشیبی قرار گرفته است.

مهاجم کهنه کار و متفاوتِ میلان که برای دومین بار در این تیم حضور دارد در 41 سالگی با وجود مصدومیت های شدیدی که در سالیان اخیر یقه او را گرفته، نا امید نشده و همچنان جهت بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا عطش دارد.

بزرگترین فوتبالیست تاریخ سوئد، در سال 2012 به پروژه ناصر الخلیفی اضافه شد و به عنوان یک ستاره، رهبری باشگاه پاری سن ژرمن را در درون مستطیل سبز به عهده گرفت.
در طول این سالها، ابراهیموویچ در مجموع 122 بازی خود توانست 113 گل به ثمر برساند و 11 بار عنوان قهرمانی را با این تیم به دست آورد.
ستاره سوئدی در آن سالها از عوامل مهم پیشرفت باشگاه پاریسن ژرمن و حتی لوشامپیونه محسوب می شد و تبدیل به یک نماد در این لیگ شده بود.

حالا پس از گذشت شش سال از ترک فرانسه، در مصاحبه ایی عنوان کرده این لیگ نسبت به زمانی که خودش در آن بازی می کرده دچار افت شده و چهره هایی نظیر امباپه، مسی و نیمار هم نتوانسته اند آن اعتبار سابق را به این لیگ برگردانند.

زلاتان در گفت و گو با Canal Plus گفت :
” از زمانی که فرانسه را ترک کردم همه چیز پسرفت کرده است. در این کشور دیگر سوژه ایی برای صحبت کردن وجود ندارد.
فرانسه به من نیاز دارد ولی من به فرانسه نیازی ندارم.حتی اگر در آن لیگ امباپه، مسی و نیمار را داشته باشند باز به آنها کمکی نخواهد کرد چون آنها خدا را کم دارند. ”
در ادامه از زلاتان درباره زمان بازنشستگی اش سوال پرسیده شد که او این اتفاق را به صراحت رد کرد و گفت:
” من قصد بازنشسته شدن ندارم. من به میادین برمیگردم و به هیچ وجه تسلیم نمی شوم. ”

با وجود اظهارات زلاتان، باشگاه PSG با مثلث آتشینی که در خط حمله خود دارد، کاملا بی رحمانه پیش می رود و ابراهیموویچ نیز در حال طی کردن دوران ریکاوری بعد از عمل جراحی می باشد و حدس و گمان ها درباره زمان بازگشت او به میادین، حداقل در ماه ژانویه تلقی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا