اخبارخارجی

آژاکس پیشنهاد 90 میلیون یورویی منچستریونایتد برای آنتونی را رد کرد

آژاکس خواهان ماندن آنتونی،با وجود پیشنهاد نجومی یونایتد برای این بازیکن برزیلی تیم آژاکس پیشنهاد 90 میلیون یورویی منچستریونایتد برای آنتونی را رد کرده است.

شیاطین سرخ مدت‌هاست که وینگر برزیلی را هدف هجومی شماره یک خود در این پنجره قرار داده‌اند و این بازیکن مشتاق انتقال به اولدترافورد است و چندین جلسه تمرینی را از دست داده است تا تیم آژاکس را مجبور به این انتقال کند.

با این حال، آژاکس در ارزش گذاری خود ثابت قدم است و آنتونی را با کمتر از یک رکورد فروش نمی فروشد، آخرین پیشنهاد 90 میلیون یورویی یونایتد حدود 2 میلیون یورو زیر ارزش قیمتی آژاکس برای این بازیکن است.

آنتونی از این کار آژاکس ناراضی است زیرا معتقد است این پیشنهاد اخیر مطمئناً یک پیشنهاد قابل قبول بوده است.

آژاکس خواهان ماندن آنتونی

یونایتد به دنبال جذب دو مهاجم می باشد و امیدوار است یکی از آنها آنتونی باشد چون تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات چیزی نمانده است است، یکی از دلایل عجله یونایتد برای این بازیکن به دو دلیل است ،اول به دلیل نامشخص بودن آینده کریستیانو رونالدو.همچنین آنتونی مارسیال اخیراً با مصدومیت آشیل مواجه شد تا به مشکلات هجومی اریک تن هاخ بیفزاید.

کودی گاکپو بازیکن پی اس وی آیندهوون همچنان گزینه ای برای یونایتد است، در حالی که ممفیس دیپای شماره هفت سابق نیز پس از شکست در انتقال به یوونتوس مورد توجه روسای اولدترافورد قرار گرفته است.

در پایان آژاکس، آنها در حال مذاکره با چلسی بر سر جذب مجدد حکیم زیچ بوده‌اند، هرچند که آنها فقط می‌خواهند او را به صورت قرضی در اختیار بگیرند در حالی که آبی‌ها ترجیح می‌دهند این بازیکن را به صورت قطعی به فروش برسانند. جاستین کلایورت که با فولام در حال مذاکره بوده به عنوان جایگزین ظاهر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا