اخبارخارجی

آیا مدافعان از هالند می ترسند؟

آیا مدافعان از هالند می ترسند؟به گزارش اهل ورزش ارلینگ هالند، فوق ستاره منچسترسیتی مطمئن نیست که مدافعان لیگ برتر از او می‌ترسند یا خیر – خود وی نیز این موضوع را به درستی نمیداند!وی همچنین  فاش کرد که حتی میتوانست برای تیم ملی انگلیس در رقابتهای بین المللی بازی کند.

هالند پس از انتقال تابستانی خود از بورسیا دورتموند به سیتی، شروع رکوردشکنی در زندگی خود در لیگ برتر انگلیس داشته و در حال حاضر در رقابت برای کفش طلای فصل 2022-2023 به خوبی پیشتاز است.

دفاع های معروف و گمنام لیگ جزیره توسط غول نروژی که در برخی مواقع تقریباً غیرقابل توقف به نظر می رسد حسابی اذیت شده اند و این سؤال را مطرح می کند که چه زمانی، او رکورد گل تمام دوران لیگ برتر را خواهد شکست!

آیا مدافعان از هالند می ترسند؟

اما آیا مدافعان از هالند می ترسند؟

هالند به GOAL گفت: “نمی‌دانم. شما باید از آنها بپرسید.” “آنها احتمالاً خواهند گفت نه، اما شاید هم باشند!”

هالند در این فصل برای اکثر مدافعان انگلیسی تازه کار است، اگرچه اگر او چند سال دیگر از دوران کودکی خود را در انگلیس سپری می کرد، این می توانست بسیار متفاوت باشد.

هالند که در لیدز به دنیا آمد، در حالی که پدرش، آلفی، در لیگ برتر بازی می کرد، واجد شرایط حضور در سه شیرها بود، اما تصمیم گرفت که راه پدرش را دنبال کند و برای نروژ بازی کند، جایی که بیشتر دوران زندگی خود را در آنجا گذرانده است.

ارلینگ هالند

او توضیح داد: «من سه سال و نیم، چهار سال اینجا زندگی کردم. اما من برای مدت طولانی در نروژ زندگی کردم، بنابراین طبیعی بود که نروژ را انتخاب کنم.

“شما هرگز نمی دانید که اگر پدرم مدت بیشتری در انگلیس بازی می کرد، چگونه می شد، شاید من انگلیسی بودم! اما من نروژی هستم و به آن افتخار می کنم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا