اخبارخارجی

تکلیف آینده لیونل مسی مشخص شد: البته تقریبا!

آینده مسی مشخص شد-پاری سن ژرمن حالا بیشتر از همیشه به تمدید قرارداد با لیونل مسی امیدوار شده است.

تنها چند ماه تا پایان قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن مانده و مطرح شدن شایعات بازگشت به بارسلونا، آینده او را در هاله ای از ابهام قرار داده است. پس از جدایی هموطنان لیونل مسی مانند لئاندرو پاردس یا آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن، او دوستان جدیدی در رختکن این باشگاه پیدا کرده و اصلا احساس تنهایی نمی کند. البته مسی همانند گذشته شخصیتی آرام و بااحتیاط بوده و هرگز به دنبال رهبری رختکن نیست، اما او به شخصیت تاثیرگذاری در این باشگاه فرانسوی تبدیل شده است.

بر اساس ادعای نشریه اکیپ و به غیر از نیمار، لیونل مسی اغلب با بازیکنانی مانند مارکو وراتی، جیجی دوناروما، کارلوس سولر، فابین روئیز و البته سرخیو راموس اسپانیایی ارتباط دارد. حتی کاپیتان سابق رئال مادرید اخیرا به تمجید از لئو مسی پرداخته و مدعی شد رابطه خوبی بین آنها برقرار است. همچنین رابطه ستاره آرژانتینی با کریستوف گالتیه نیز بسیار خوب بوده و حسی توام با احترام متقابل بین طرفین وجود دارد.

سرمربی جدید پاری سن ژرمن به خوبی متوجه شده چه زمانی باید مسی را کنترل کرده و چه زمانی به او فضای بیشتری بدهد، اما ارتباط مستقیم و خوبی بین این دو نفر برقرار است. لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی نیز توانسته اعتماد لیونل مسی را جلب کند و این رابطه می تواند بعد از جام جهانی و در آینده ستاره 35 ساله اثربخش باشد. هنوز هیچ چیز قطعی نشده، اما ناصر الخلیفی متقاعد شده که لیونل مسی قراردادش را تمدید کرده و به دوران حضور در پاری سن ژرمن ادامه خواهد داد.

البته به نظر می رسد در نهایت تصمیم گیری لیونل مسی در خصوص آینده به بعد از جام جهانی موکول خواهد شد، اما بازگشت به بارسلونا در این شرایط مالی چندان واقعی به نظر نمی رسد و احتمالا مسی برای حضور در بالاترین سطح فوتبال، گزینه مهمی جز پاری سن ژرمن در فصل بعد نخواهد داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا