اخبارخارجی

مورینیو: شاید زبان ایتالیایی‌ام افتضاح شده که بازیکنان رم دقیقاً برعکس صحبت‌هایم عمل می‌کنند

احتمالا زبان ایتالیایی ام افتضاح شده-مورینیو نگران وضعیت تیم خود است. او فقط می خواهد رم یک ماه فشرده قبل از جام جهانی را به سلامت سپری کند تا تعطیلات از راه برسد.

پس از برتری 2-1 آاس رم مقابل لچه در هفته نهم سری آ 2022/23، جوزه مورینیو گفتگویی با خبرنگاران داشت.

مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت:

یکی از معدود بازی هایی بود که 11 به 10 بودیم اما با وجود یک بازیکن بیشتر منتظر سوت پایان بازی بودم. فقط بلوتی فوتبال بازی می کرد و بقیه انگار از توپ می ترسیدند. احساس می‌ کنم شاید زبان ایتالیایی‌ام اکنون افتضاح شده، زیرا گاهی اوقات بازیکنان دقیقاً برعکس آنچه از آنها می‌خواهم، عمل می‌ کنند. البته می دانم که بحث خستگی جسمی و روحی وجود دارد. بسیار سخت است که شما پنج شنبه و یک شنبه بازی کنید. اکنون فقط می خواهم از این مقطع فشرده منتهی به جام جهانی، جان سالم به در ببریم.

امروز عصر بازی اودینزه و آتالانتا را دیدم. شما در نگاه اول متوجه می شوید که آنها با بدنی آماده و شاداب در زمین بازی می کنند چون فقط یک بار در هفته به میدان می روند. این عادلانه نیست. وقتی بازیکن خسته باشد، در شرایط آسان هم اوضاع را برای خود سخت می کند. قاعدتاً وقتی تیم حریف یک بازیکن کمتر دارد، شما باید آسان تر بازی کنید اما اشتباهات زیادی داشتیم و به سختی توپ را به گردش درآوردیم. لچه تا دقیقه 80 منتظر ماند اما در 10 دقیقه پایانی بسیار ریسکی بازی کرد و برای گلزنی دست به هر کاری زد.

اگرچه ما شانس زدن گل های بیشتر را داشتیم اما لچه هم با کمی شانس شاید گل مساوی را وارد دروازه ما می کرد. امشب خوب نبودیم اما بردیم. قطعاً برد با بازی خوب را ترجیح می دهم اما در حال حاضر نتیجه اهمیت دارد.

در خط هافبک فاقد ریتم و سرعت مناسب هستیم. زمانی که ما مخیتاریان و ورتو را از دست دادیم، واینالدوم مردی بود که می‌ توانست سرعت و ریتم در خط میانی را تعیین کند. وقتی او را هم از دست دادیم، دلتنگ بازیکنی با چنین ویژگی هایی هستیم. باید از این مقطع به سلامت عبور کنیم و امیدوار باشیم که واینالدوم در ژانویه برگردد.

شرایط دیبالا خوب نیست. بد است؛ خیلی بد. فقط باید افسوس خورد. امیدوارم فردا نتایج تست پزشکی، چیز دیگری را نشان بدهد. دیبالا کاملاً آماده بود و از اینکه به میدان رفت احساس خوبی داشت. از بازی کردن خوشحال بود، همه کسانی که بازی کردند در شرایط عالی بودند. من به بازیکنانی که بگویند آماده نیستند یا حس خوبی ندارند، بازی نمی دهم. مصدومیت زانیولو؟ ضربه ای به سر او برخورد کرد و سپس همه جا را تاریک می دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا