اخبارخارجی

اخبار تیم آرسنال و پیش بینی یازده بازیکن اصلی تیم مقابل لیدز

اخبار تیم آرسنال و پیش بینی یازده بازیکن اصلی تیم مقابل لیدز؛میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پیش از سفر به لیدز برای بازی در لیگ برتر، تصمیمات بزرگی برای گرفتن دارد.

آرسنال روز یکشنبه به بازی های لیگ برتر باز می گردد و به دنبال کسب هفت برد از هفت پیروزی در تمامی رقابت ها است.

تیم میکل آرتتا با پیروزی 1-0 در مسابقه مقابل بودو/گلیمت در دیدار پنجشنبه شب به مرحله گروهی لیگ اروپا صعود کرد و اکنون امیدوار است جایگاه خود را در صدر لیگ برتر در الند رود تثبیت کند.

بنابراین آخرین اخبار تیم آرسنال چیست و آرتتا با چه ترکیبی می تواند در یورکشایر به میدان برود. اهل ورزش نگاهی به تمام نکات مهم پیش از بازی دارد.

اخبار تیم آرسنال

انتظار می رود گابریل ژسوس پس از استراحتی که داشت میتواند آرسنال را همراهی کند.

اخبار تیم آرسنال

بهترین گلزن توپچی ها پس از دریافت چند ضربه بزرگ در پیروزی 3-2 مقابل لیورپول هفته گذشته، مدتی مرخصی گرفت تا ریکاوری کند.

الکساندر زینچنکو به دلیل مشکل عضلانی که باعث شد او پیروزی مقابل تیم یورگن کلوپ را از دست بدهد،حضورش همچنان  در هاله ای از تردید قرار دارد، در حالی که غایبان طولانی مدت محمد النی (همسترینگ) و امیل اسمیت رو (کشاله ران) در بیرون از زمین مسابقه باقی مانده اند.

بازیکنانی مانند آرون رمزدیل، گابریل ماگالاش، گرانیت ژاکا، توماس پارتی و گابریل مارتینلی همگی آماده بازگشت به ترکیب اصلی هستند، پس از اینکه به عنوان  بازیکنان تعویضی مقابل بودو/گلیمت به میدان مسابقه رفتند.

یکی از نکات اصلی صحبت در آینده این است که آرتتا در دفاع چپ چه باید بکند.

اخبار تیم آرسنال

وی تاکهیرو تومیاسو را به ترکیب اصلی مقابل لیورپول آورد تا روی محمد صلاح کار کند و ملی پوش ژاپنی این کار را عالی انجام داد.

سوال بزرگ اکنون این است که آیا آرتتا تومیاسو را که معمولاً یک مدافع راست است، در سمت چپ چهار دفاع نگه می دارد یا خیر ؟

کیران تیرنی در دفاع چپ مقابل بودو بازی را شروع کرد و خوشحال نگه داشتن این ملی پوش اسکاتلندی سخت خواهد بود اگر تومیاسو به طور مداوم در بازی های لیگ برتر به عنوان بازیکن ثابت در دفاع چپ انتخاب شود.

مرد کلیدی

گابریل مارتینلی فصل گذشته لیدز را در الند رود نابود کرد و دو گل برای آرسنال در برد 4-1 به ثمر رساند.

اخبار تیم آرسنال

وینگر برزیلی به دنبال تکرار گل های خود به مانند آن بازی است و پس از عملکرد استثنایی خود در بازی آخر هفته گذشته مقابل لیورپول، با فرمی عالی وارد بازی می شود.

دفاع لیدز اغلب با  حملات سرعتی دچار مشکل می شود، بنابراین مارتینلی می تواند یک مشکل واقعی برای تیم جسی مارش در روز یکشنبه باشد.

این بازیکن 21 ساله در این فصل در 9 بازی لیگ برتر 4 گل و 2 پاس گل به ثمر رسانده است و به دنبال اضافه کردن تعداد گل های خود در الند رود خواهد بود.

کاپیتان چه گفته است؟

مارتین اودگارد قبل از بازی در الند رود، اصرار داشت که هیچ کس در آرسنال تحت تأثیر پیروزی‌های آنها قرار نخواهد گرفت، اما او و هم تیمی‌هایش مصمم هستند که روند این پیروزی ها را ادامه دهند.

اخبار تیم آرسنال

اودگارد گفت: “ما کیفیتی را که داریم می دانیم و طرز فکری که اکنون داریم را می دانیم.”همه برای هر بازی، برای هر اقدامی آماده هستند.اکنون موضوع این است، بازی به بازی آن را دنبال کنید و سعی کنید هر بار که بازی می کنیم برنده شوید، این چیزی است که می خواهیم انجام دهیم.ما باید گام به گام این کار را انجام دهیم، ما فریفته نمی شویم، باید آرام بمانیم و سخت کار کنیم و خواهیم دید.

ترکیب احتمالی آرسنال
(4-3-3): رمزدیلريا، وایت، سالیبا، گابریل، تیرنی؛ پارتی، ژاکا، اودگارد؛ ساکا، ژسوس، مارتینلی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا