اخبارخارجی

هامان:اخراج کلوپ در صورت شکست مقابل سیتی

اخراج کلوپ در صورت شکست مقابل سیتی؛به گزارش اهل ورزش هامان به “منبع فوق العاده” کلوپ پاسخ داد و به سرمربی لیورپول هشدار داد که اگر من سیتی را شکست ندهد، اخراج خواهد شد.

پس از اینکه ستاره سابق قرمزها تیم را “تخت” و “بدون جرقه” توصیف کرد، کلوپ به طعنه ای واکنش نشان داد. هامان این هفته به هموطنش پاسخ داد و گفت که فکر می کند اگر نتایج و عملکرد تیم به زودی بهبود نیابد، لیورپول می تواند تصمیم به جدایی از سرمربی خود بگیرد.

اخراج کلوپ در صورت شکست مقابل سیتی

هامان در مصاحبه ای با اسکای گفت: واضح است که در حال حاضر مشکلاتی در لیورپول وجود دارد. “او ممکن است آن را جور دیگری ببیند و اگر فکر می کند که من مزخرف می گویم، پس باید این را بگوید. من اصلاً با آن مشکلی ندارم، شما باید به نظرات دیگر احترام بگذارید – و به همین دلیل است که من واقعاً رعایت نکردم. بفهمی دیروز چی گفت.”

اخراج کلوپ در صورت شکست مقابل سیتی

او افزود: “اگر آنها در روز یکشنبه مقابل سیتی پیروز نشوند، ممکن است شما 9 یا 10 امتیاز از رتبه چهارم عقب باشید. اگر بازی و نتایج بهتر نشد، این بحث [برکناری کلوپ] است. در نقطه ای مطرح خواهد شد، این واضح است، مهم نیست در چهار یا پنج سال گذشته چه کرده اید.”

لیورپول در رده دهم لیگ برتر قرار دارد و در هیچ یک از سه بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس پیروز نشده است،لیورپول با 13 امتیاز اختلاف پشت سر سیتی در رده دهم جدول قرارد دارند و سیتی نیز با یک امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین در رده دوم جدول جای دارد.

مطالب مرتبط:یک منبع فوق العاده! پاسخ کلوپ به هامان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یازده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا