اخبارخارجی

کپنهاگن 0-0 سیتی؛از دست دادن امتیاز در غیاب هالند

از دست دادن امتیاز در غیاب هالند؛منچسترسیتی در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی خارج از خانه به مصاف کپنهاگن رفت و با نتیجه 0-0 متوقف شد.

به گزارش “اهل ورزش“،منچستر سیتی برای چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا به دانمارک رفت تا با کوپنهاگن دیدار کند.

شاگردان گواردیولا که با 9 امتیاز از سه بازی اول خود در این رقابتها صدرنشین گروه‌شان بودند به تشخیص گواردیولا در این بازی ارلینگ هالند را روی نیمکت می‌دیدند. منچسترسیتی روز یکشنبه باید در یک بازی حساس در لیگ برتر به مصاف لیورپول برود و پپ مشخصا ارلینگ هالند را برای آن مسابقه سرحال می‌خواست.

سیتی پنج روز پیش در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف کپنهاگن رفته و موفق شد این تیم را 5-0 در هم بکوبد.

کپنهاگن با فشار تماشاچی‌های خودی بازی را با حمله روی دروازه سیتی آغاز کرد ولی شاگردان گواردیولا در همان دقایق اولیه روی یک ضدحمله به گلزنی نزدیک شدند. سیتی در دقیقه 7 حمله دانمارکی‌ها را روی خط محوطه جریمه‌اش قطع کرد و به سرعت توپ را به گریلیش رساند. پاس او به آلوارز یک موقعیت خوب نصیب مهاجم آرژانتینی کرد که شوت او دقت کافی را نداشت.

از دست دادن امتیاز در غیاب هالند

چهار دقیقه بعد سیتی توسط رودری دروازه کپنهاگن را با ضربه‌ای تماشایی باز کرد اما داور بعد از بررسی صحنه توسط VAR حکم داد که ریاض محرز در جریان به ثمر رسیدن این گل مرتکب خطای هند شده و گل مردود است.

در دقیقه 24 سیتی کرنری روی دروازه حریف ارسال کرد و بویلسن توپ را با دست لمس کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. ریاض محرز پشت ضربه پنالتی ایستاد اما گرابارا، دروازه‌بان کپنهاگن، شوت او به سمت چپ را درست تشخیص داد و پنالتی را مهار کرد.

از دست دادن امتیاز در غیاب هالند

در دقیقه 30 سرخیو گومز مدافع اسپانیایی سیتی بازیکن کپنهاگن را در حالی با خطا متوقف کرد که او در موقعیت صد در صد گلزنی قرار داشت. داور گومز را با نشان دادن کارت قرمز مستقیم جریمه کرد و اعتراض بازیکنان سیتی نتیجه‌ای نداشت و VAR هم تصمیم داور را تایید کرد تا منچسترسیتی از دقیقه 30 بازی را 10 نفره دنبال کند.

 

از دست دادن امتیاز در غیاب هالند

در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه‌ها روی نداد و دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم منچسترسیتی که یک بازیکن کمتر از حریف داشت سعی داشت بازی را آرام کرده و با کنترل حریف مانع از افتادن ابتکار عمل به دست کپنهاگن بشود. به خصوص با توجه به اینکه هواداران تیم دانمارکی جو سنگینی در ورزشگاه ایجاد کرده بودند و تیم پپ می‌دانست نباید با رها کردن کنترل بازی این امکان را به حریف بدهد که از جو روانی ورزشگاه به سود خود استفاده کند.

 

از دست دادن امتیاز در غیاب هالند

این بود که در این دقایق اتفاق خاصی روی دروازه‌ها خلق نشد و تنها در دقیقه 76 شاهد مصدومیت شدید آکانجی، بازیکن سیتی بودیم که بعد از رسیدگی به او در زمین در نهایت مشکل برطرف شد و او توانست به بازی ادامه دهد. گواردیولا در دقیقه 78 فیل فودن را به جای جک گریلیش وارد میدان کرد اما مشخص بود که او قصد ندارد در این بازی ماشین گلزنی اصلی‌اش ارلینگ هالند را به میدان بفرستد.

در دقیقه 90+2 گوندوگان یکی از معدود ضربات در چارچوب این نیمه را راهی دروازه کپنهاگن کرد اما دروازه‌بان این تیم به راحتی توپ را او مهار کرد. بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا