اخبارخارجی

استراتژی جسورانه ژاوی؛ عزم بارسا برای پیروزی

استراتژی جسورانه ژاوی-ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌خواهد تیمش را به هر قیمتی که شده برابر اینتر به پیروزی برساند.

بارسلونا سه‌شنبه شب در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف اینتر خواهد رفت.
این بازی اهمیت زیادی برای بارسلونا دارد و پیروزی در آن می‌تواند تاثیری جدی در سرنوشت این فصل این تیم در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد، این موضوعی است که ژاوی به خوبی از آن مطلع است و به همین دلیل می‌خواهد با ارائه بازی جسورانه در سن سیرو به برد تیمش در این دیدار کمک کند و راهش را برای رسیدن به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان هموار کند.
این واقعیت که اینتر با دو بازیکن در خط حمله بازی می‌کند باعث شده است که بسیاری به فکر استفاده از خط دفاعی پر تعداد برابر این تیم باشند اما روزنامه اسپورت نزدیک به بارسا مدعی شده که ژاوی به دنبال استفاده از خط دفاعی سه نفره در این دیدار است.

با این حال، ژاوی روز گذشته در نشست خبری گفت که تیمش باید بسیار بهتر از بازی برابر بایرن مونیخ به حریف حمله کند و همین نشان می‌دهد که تمرکز این تیم برای بازی در سن سیرو روی خط حمله است.
این سومین بازی خارج از خانه ژاوی در لیگ قهرمانان روی نیمکت بارسلوناست و با توجه به این که دو بازی ابتدایی با شکست همراه شد، او حالا به دنبال کسب اولین پیروزی است و برای رسیدن به سه امتیاز این بازی قصد دارد جسارتش را در ورزشگاه سن سیرو برابر تیم سیمونه اینزاگی به تصویر بکشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا