اخبارخارجی

اسپانیا قهرمان شود موهای سرم را می‌تراشم!

اسپانیا قهرمان شود موهایم را می تراشم-پدری، هافبک جوان اسپانیایی، مدعی شده که اگر بتواند با اسپانیا فاتح جام جهانی شود، موهای خود را از ته می‌تراشد.

هافبک مستعد اسپانیایی، به همراه تیم ملی اسپانیا عازم قطر خواهد شد تا در 19 سالگی اولین جام جهانی خود را تجربه کند. پدری قبلاً عضوی از تیم ملی اسپانیا در یورو 2020 بود و در بازی های المپیک توکیو نیز عضوی کلیدی تیم اسپانیا بود که موفق شدند تا فینال آن رقابت هم پیش بروند اما در نهایت، مغلوب برزیل شدند.

قبل از سفر اسپانیا به قطر، این هافبک جوان مصاحبه‌ای با روزنامه AS داشت که در آن قول داد اگر اسپانیا در این دوره قهرمان شود موهای خود را خواهد تراشید. پدری در این‌باره گفت:”اگر ما فاتح این جام شویم، به آرایشگر اجازه می دهم موهایم را از ته بتراشد یا کار خاصی با موهایم انجام دهد. ما تیم جوانی داریم که واقعاً می خواهد عملکرد خوبی داشته باشد و پیروز شود. این موضوع در زمین بازی مشخص خواهد شد.

ترس از رقابت‌های جام جهانی؟ این رقابت ها خیلی مرا نمی‌ترساند. این برای من یک رویا است. حضور در جام جهانی واقعا دیوانه‌کننده است. مانند مسابقات قهرمانی اروپا یا بازی های المپیک، با اشتیاق زیادی پا به این رقابت‌ها می گذارم. ”

اسپانیا قهرمان شود موهایم را می تراشم

گلایه از فشردگیِ بازی‌ها در طول فصل؟ مسابقات زیادی در طول فصل برگزار می شود و این تاثیرش را در پاهای بازیکن‌ها می گذارد. اما ما افراد زیادی داریم که به سلامتی ما کمک می کنند تا بتوانیم نمایشی را که مردم شایسته آن هستند به نمایش بگذاریم. ”

برنده جایزه پسر طلایی در سال 2021، به دنبال نشان دادن مهارت های خودش در عرصه جهانی خواهد بود. تیم ملی اسپانیا نیز در دیدار ابتدایی جام جهانی باید به مصاف کاستاریکا برود و سپس در دو دیدار سخت، مقابل آلمان و ژاپن قرار خواهد گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا