اخبارداخلی

سپاهان 0-0 آلومینیوم اراک / توقف بیجا!

اعتراض هواداران در نقش جهان –سپاهان و آلومینیوم اراک از ساعت 17:30 به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی برنده نداشت.بازی سپاهان و آلومینیوم اراک با نتیجه 0 بر 0 به پایان رسید.

اطلاعات بازی

  • تورنمنت: لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس؛ هفته ششم
  • بازی: سپاهان 0-0 آلومینیوم اراک
  • تاریخ و ساعت: شنبه 19 شهریور ساعت 17:30
  • مکان: ورزشگاه نقش جهان – اصفهان
  • داوران: سعاد وفاپیشه، امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی،عباس راکی
    ناظر: حدیر شکور

کارت زرد: میلاد فخرالدینی دقیقه 6+45 – آریا یوسفی دقیقه 83 – مصطفی احمدی دقیقه 83

کارت قرمز: –

گل: –

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، نیلسون جونیور، رناتو داسیلویرا، میلاد زکی‌پور (کامسوبا دقیقه 80)، رامین رضاییان، مسعود ریگی (محمد قربانی دقیقه 80)، محمدرضا حسینی (آریا یوسفی دقیقه 56)، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده (عیسی مرادی دقیقه 56)، محمد علی‌نژاد (امید نورافکن دقیقه 46)، شهریار مغانلو

سرمربی سپاهان: ژوزه مورایس

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، محمد احسان حسينی (میثم مجیدی دقیقه 74)، مصطفی احمدی، امين جهان كهن (عباس یحیی بیگی دقیقه 52)، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات (زاپاتا دقیقه 46)، امیر نوری (امیر محمد هوشمند دقیقه 74) و محمدرضا آزادی

سرمربی آلومینیوم اراک: مهدی رحمتی

گزارش بازی

ساعت 19:34 / بازی به پایان رسید.

دقیقه 90 / شش دقیقه زمان تلف شده اعلام شد.

دقیقه 86 / بازیکنان سپاهان درون محوطه جریمه در حال دادن یک موقعیت خطرناک بودند که مجددا پاس یوسفی به مغانلو نرسید.

دقیقه 84 / آریا یوسفی پاس رو به جلوی زیبایی را فرستاد که باز هم به شهریار مغانلو نرسید.

دقیقه 80 / ضد حمله دیدنی بازیکنان آلومینیوم اراک؛ رضا جبیره با یک حرکت انفرادی توپ را جلو برد و پاسش را هم به قائد رحمتی رساند که ضربه زمینی و زیبای این بازیکن به شکل فوق العاده خطرناک از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه 78 / یک بار دیگر در محوطه جریمه بازیکنان سپاهان فرصت گلزنی داشتند که قبل از اینکه مغانلو به توپ برسد، پورحمیدی توپ را جمع کرد.

دقیقه 73 / رامین رضاییان کرنر را ارسال کرد که ضربه سر شهریار مغانلو به شکل خطرناک از بالای دروازه آلومینیوم اراک به بیرون رفت.

دقیقه 71 / امید نورافکن یک پاس دیدنی برای آریا یوسفی فرستاد ولی این بازیکن در موقعیت تک به تک نتوانست گلی به ثمر برساند.

دقیقه 67 / کرنر ارسالی از سمت راست از سوی رامین رضاییان را مدافعان آلومینیوم اراک برگشت دادند.

دقیقه 64 / ارسال دیدنی و زیبای رامین رضاییان روی ضربه کاشته از همه بازیکنان عبور کرد.

دقیقه 60 / محمد احسان حسینی احساس ناراحتی می کرد که البته پس از لحظاتی از روی زمین بلند شده و به بازی ادامه داد.

دقیقه 58 / آریا یوسفی توپ را فرستاد که امید نورافکن آن را برای عیسی مرادی کاشت ولی ضربه چکشی بازیکن جوان سپاهانی ها را حسین پورحمیدی به سادگی جمع کرد.

دقیقه 57 / پاس دیدنی امید نورافکن در سمت راست به آریا یوسفی رسید و این بازیکن پس از حرکت عرضی، ضربه خود را با پای چپ زد که ضربه اش پس از برخورد به وحید محمدزاده، راهی کرنر شد.

دقیقه 54 / نیلسون از خط دفاع بازیسازی را شروع کرد و یک پاس تماشایی برای محمدرضا حسینی ارسال کرد اما ارسال او بسیار بد بود و حسین پورحمیدی توپ را جمع کرد.

دقیقه 50 / ضربه زمینی و کم جان زاپاتا از پشت محوطه جریمه را پیام نیازمند گرفت.

دقیقه 48 / پاس پشت مدافعان سپاهان برای محمدرضا آزادی ارسال شد ولی رناتو داسیلویرا خیلی زود خودش را به مهاجم آلومینیوم رساند و توپ را گرفت.

دقیقه 46 / امید نورافکن به جای محمد علی نژاد به میدان آمد.

ساعت 18:41 / بازی در نیمه دوم آغاز شد.

ساعت 18:26 / بازی در نیمه نخست به پایان رسید.

دقیقه 6+45 / میلاد فخرالدینی به دلیل اعتراض به داور مسابقه، کارت زرد گرفت.

دقیقه 2+45 / ضد حمله تند و سریع بازیکنان سپاهان در نهایت به فرشاد احمدزاده رسید و این بازیکن تصمیم گرفت از پشت محوطه هجده قدم اقدام به شوت زنی کند که ضربه او زمینی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45 / 6 دقیقه زمان تلف شده اعلام شد.

دقیقه 44 / میلاد فخر الدینی ضربه کاشته را برای بازیکنان آلومینیوم ارسال کرد که ضربه سر وحید محمدزاده از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38 / این بار حسین پورحمیدی احساس ناراحتی کرد و تیم پزشکی وارد زمین شدند و به وضعیت او رسیدگی کردند.

دقیقه 34 / حرکتی از سمت راست شکل گرفت و رامین رضاییان پس از عبور از یک بازیکن می خواست پاس کات بک بدهد ولی در این امر موفق نبود.

دقیقه 30 / یاسین سلمانی باز هم از سمت چپ حرکت انفرادی را آغاز کرد و موفق شد به محوطه برسد ولی پاس نهایی اش به محمدرضا حسینی نرسید.

دقیقه 28 / محمد علی نژاد توپ را از موسوی گرفت و سپاهان صاحب ضد حمله شد ولی پاس آخر علی نژاد بی دقت بود و توپ به سلمانی نرسید.

دقیقه 26 / محمدرضا آزادی توپ را گرفت و چند بازیکن سپاهان را دریبل زد ولی در نهایت پیام نیازمند با یک خروج عالی، توپ را جمع کرد.

دقیقه 25 / بازیکنان سپاهان صاحب دو ضربه کرنر شدند که موفق نشدند از هیچکدام استفاده کنند.

دقیقه 25 / یاسین سلمانی پس از عبور از بازیکن مقابلش، وارد محوطه جریمه شد که ارسال دیدنی او را بازیکنان آلومینیوم به کرنر فرستادند.

دقیقه 20 / توپ از سمت راست به شکلی خطرناک ارسال شد که پس از عبور از مدافعان آلومینیوم اراک به رامین رضاییان رسید ولی ضربه سر او را حسین پورحمیدی به راحتی جمع کرد.

دقیقه 16 / بازیکنان آلومینیوم اراک صاحب ضربه کرنر شدند که توپ ارسالی را مدافعان سپاهان برگشت دادند. در ادامه هم بازیکنان سپاهان در تلاش بودند ضد حمله بزنند ولی ناموفق بودند.

دقیقه 13 / بازی دقایقی به علت مصدومیت شهریار مغانلو متوقف بود و در نهایت بالاخره بعد از درمان این بازیکن، بازی ادامه پیدا کرد.

دقیقه 10 / توپ روی هوا بود که یک درگیری بین شهریار مغانلو و وحید محمدزاده شکل گرفت و مهاجم سپاهان روی زمین افتاد. تیم پزشکی وارد زمین شدند و سر مغانلو را بانداژ کردند.

دقیقه 7 / بازیکنان سپاهان با پرس توپ را گرفتند. فرشاد احمدزاده با یک پاس در عمق عالی، شهریار مغانلو را صاحب توپ کرد ولی ضربه او از کنار دروازه اراکی ها به بیرون رفت.

دقیقه 4 / در میانه میدان بازیکنان سپاهان در حال شکل دادن یه موقعیت خطرناک بودند که پاس نهایی یاسین سلمانی بی دقت بود.

دقیقه 3 / بازیکنان سپاهان در فاز دفاعی دچار اشتباه شدند که توپ به محمدرضا آزادی رسید ولی ضربه او را بلوکه کردند.

ساعت 17:30 / بازی با سوت داور آغاز شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =

دکمه بازگشت به بالا