اخبارخارجی

امباپه پردرآمدترین بازیکن دنیا

امباپه پردرآمدترین بازیکن دنیا-کیلیان امباپه پس از هشت سال به سلطه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پایان داد و پردرآمدترین فوتبالیست دنیا لقب گرفت.

همانطور که پیش بینی می شد، تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پی اس چی او را از لحاظ درآمد، به فوتبالیست شماره یک دنیا تبدیل کرد. طبق گزارش منتشر شده در مجله فوربس، در دنیای فوتبال هیچ بازیکنی به اندازه کیلیان امباپه درآمد ندارد. دریافتی او از پی اس جی همراه با درآمدش از همکاری با اسپانسرها 131 میلیون یورو است که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. از 130 میلیون یورو درآمد امباپه، 110 میلیون یورو مربوط به دستمزد است و 21 میلیون یوروی دیگر را از نایکی، دیور، پانینی و دیگر اسپانسرهایش دریافت می کند.

مثلث خط حمله پی اس جی

از سال 2014 این رکورد در اختیار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بود و همیشه نفرات اول این فهرست بودند اما حالا امباپه جای آنها را گرفته است. در فهرست پردرآمدترین فوتبالیست های دنیا پس از امباپه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با 110 میلیون یورو و 100 میلیون یورو قرار دارند. پس از آنها نیز نیمار با 89 میلیون یورو قرار دارد. حضور سه بازیکن پی اس جی در میان چهار فوتبالیست پردرآمد دنیا نیز در نوع خود جالب است.

کریس رونالدو

فهرست پردرآمدترین فوتبالیست های دنیا

کیلیان امباپه(PSG): 131 میلیون یورو
لیونل مسی(PSG): 110 میلیون یورو
کریستیانو رونالدو(منچستریونایتد): 100 میلیون یورو
نیمار(PSG): 89 میلیون یورو
محمد صلاح(لیورپول): 54 میلیون یورو
ارلینگ هالند(منچسترسیتی): 40 میلیون یورو
روبرت لواندوفسکی(بارسلونا): 35 میلیون یورو
ادن هازارد(رئال مادرید): 31 میلیون یورو
آندرس اینیستا(ویسل کوبه): 30 میلیون یورو
کوین دی بروینه(منچسترسیتی): 29 میلیون یورو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا