اخبارخارجی

انتظار فن دایک از بازی سخت مقابل یونایتد

فن دایک از بازی سخت مقابل یونایتد میگوید؛ ویرجیل فن دایک مدعی شده است که سفر لیورپول به اولدترافورد “بازی عالی” برای منچستریونایتد برای رفع حل مشکلات اولیه فصل خود است. شیاطین سرخ در دو بازی اول خود تحقیر شده اند و در خانه مقابل برایتون شکست خوردند و در آخر هفته گذشته نیز مقابل برنتفورد با قبول شکست 4-0 درهم کوبیده شدند. شدند.اگر یونایتد بازی مقابل رقیب سنتی خود را در روز دوشنبه  که از شاگردان کلوپ در ورزشگاه خانگی خود میزبانی میکند را واگذار کند شرایط برای اریک تن هاگ خیلی سخت تر می شود.این دفاع هلندی و یارانش با وجود شروع بد شیاطین سرخ در فصل، انتظار امتحان سختی را دارند.

اگرچه، فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، مسابقات لیگ فعلی را آنطور که باید امیدوارکننده باشند آغاز نکرده اند.

تساوی روز اول خارج از خانه مقابل فولام با یک بن بست دیگر همراه شد، این بار مقابل کریستال پالاس در بازی ای که داروین نونز به خاطر ضربه سرش به یواخیم اندرسن، به تیتر اخبار راه پیدا کرد.

همانطور که گفته شد، لیورپول هنوز هم مطمئن است که اولین برد فصل خود را در سفر به شمال غرب بدست خواهد آورد، اما اولدترافورد همیشه آسان‌ترین مکان برای بازی قرمزها نبوده است.

فن دایک از بازی سخت مقابل یونایتد می گوید

ملی پوش هلندی گفت: “این بازی بسیاربزرگی است، اما مطمئنا این یک بیانیه نیست، ما می خواهیم برنده شویم و هر کاری که ممکن است برای پیروزی در آنجا انجام می دهیم.” در طول سال‌ها ثابت شده است که پیروزی در آنجا برای ما سخت است، بدیهی است که سال گذشته یک نتیجه عالی کسب کردیم و ما نمی‌توانیم آن را انکار کنیم.

“امسال آنها شروع سختی داشتند و ما نیز بهترین شروعی را که می خواستیم نداشتیم، بنابراین بازی جالبی خواهد بود. به نظر من آنها تیم خوبی هستند، آنها بازیکنان خوبی در سراسر زمین دارند.”

هواداران منچستریونایتد اگر بتوانند سه امتیاز اول فصل خود را مقابل رقیب بزرگ خود کسب کنند، عصر دوشنبه هواداران خود در اولدترافورد را به وجد خواهند آورد. ون دایک در حالی که اذعان داشت که زمان ایده آلی برای تیم تن هاگ برای بازی با لیورپول است، اما تکرار کرد که او و هم تیمی هایش روی خودشان تمرکز می کنند تا به این بازی بروند.

او افزود: “بدیهی است که آنها احتمالاً از نظر اعتماد به نفس در بهترین وضعیت نیستند، اما این بازی برای تغییر وضعیت آنها عالی است.” اما ما به خودمان نگاه می کنیم و می خواهیم مطمئن شویم که برای آن آماده هستیم و این هفته دوباره سخت کار می کنیم.

“دوباره بازی سختی در خارج از خانه خواهد بود، اما امیدوارم که برخی از بازیکنان را برگردانیم و عملکرد خوبی داشته باشیم و فقط مثبت باشیم و به پیروزی فکر کنیم. این یک بازی بزرگ است، یک بازی به تنهایی. همه ما مشتاقانه منتظر آن هستیم. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا