اخبارخارجی

انتقاد تودیبو از استاندارد های داوری لیگ فرانسه

انتقاد تودیبو از استاندارد های داوری؛

به گزارش اهل ورزش این مدافع میانی 22 ساله اندکی پس از آغاز دیدار روز یکشنبه در لیگ 1 با خطایی که در ثانیه 9 بر روی بازیکن حریف داشت با کارت مستقیم داور از بازی اخراج گردید.به عقیده داور او به دلیل محروم کردن عبدالله سیما از فرصت گلزنی اخراج شد، اما با توجه به اینکه سایر مدافعین تیم مانند دانته در نزدیکی وی بودند و او را پوشش داده بودند، تودیبو احساس می کند که توسط گروه داوری با او ناعادلانه رفتار شده است.

انتقاد تودیبو از استاندارد های داوری

بازیکن سابق بارسلونا پس از چند ثانیه بازی کردن که در نهایت به اخراج وی ختم شد در شبکه های اجتماعی خود چنین مطلبی را پست کرد: “تصمیمی بدون دلیل که من را شوکه می کند و تیمم را محکوم می کند که بازی را با یک ضربه بزرگ شروع کند. تصمیمات داوران در شروع فصل بسیار مشکوک و حتی رسوایی است و امیدوارم LFP کاری برای رفع این مشکل انجام دهد.

انتقاد تودیبو از استاندارد های داوری

نیس که در اوایل بازی تعداد بازیکنانش به 10 نفر کاهش یافته بود، اندکی قبل از پایان نیمه اول از حریف خود عقب افتاد. یک کارت قرمز از خود دریافت کرد، اما آنها به پیروزی 1-0 ادامه دادند.

مردی که تنها در 5 بازی برای بارسا در یک دوره فراموش نشدنی با غول های لالیگا شرکت کرد، اکنون باید محرومیت خود را سپری کند که پس از تعطیلات بین المللی اعمال خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا