اخبارخارجی

انتقاد روی کین از بازی ضعیف رشفورد

اهل ورزش|بازی ضعیف مارکوس راشفورد روی کین را ناامید کرد و باعث انتقاد روی کین از بازی ضعیف رشفورد گردید، زیرا او به شوخی گفت کریستیانو رونالدو ممکن است گزینه بهتری برای شروع بازی برای منچستریونایتد باشد.

رشفورد در بازی شنبه لیگ برتر مقابل چلسی در خط حمله بازی را شروع کرد و در نیمه اول شاهد از دست دادن یک موقعیت عالی توسط وی روی واکنش کپا آریزابالاگا دروازه بان این تیم شد که باعث ناراحتی کین شد. با این حال شیاطین سرخ در نهایت با تساوی 1-1 در استمفوردبریج حریف خود را متوقف کردند.

انتقاد روی کین از بازی ضعیف رشفورد

اسطوره یونایتد در مورد این موقعیت در اسکای اسپورت گفت: “آیا او می تواند با اولین لمس توپ بهتر عمل کند، می تواند تلاش کند و دروازه بان را دور بزند؟ ما باید کمی به دروازه بان اعتبار بدهیم، او سریع به میدان می رود، اما مارکوس. فکر می کنم این یک شانس بزرگ برای هر مهاجمی است. من فکر می کنم احتمالا رونالدو این گل را می زد.”

این درحالی است که رونالدو از تیم کنار گذاشته شد زیرا قبل از پایان پیروزی 2-0 تیمش مقابل تاتنهام در اواسط هفته پس از اینکه تمام بازی روی نیمکت باقی ماند، از تونل ورزشگاه به سمت رختکن تیم رفت.

انتقاد روی کین از بازی ضعیف رشفورد

پس از دیدار روز شنبه مقابل چلسی، رشفورد و هم تیمی هایش در یونایتد توجه خود را به لیگ اروپا معطوف خواهند کرد زیرا روز پنجشنبه در اولدترافورد میزبان شریف خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا