اخبارخارجی

انتقاد پویگ از رفتار بارسلونا

انتقاد از رفتار بارسلونا؛ریکی پویگ از بارسلونا به خاطر رفتاری که در چند ماه آخر حضورش در این باشگاه با او شد انتقاد کرد. این بازیکن 23 ساله هفت سال را در نیوکمپ سپری کرد اما اکنون این باشگاه را ترک کرده است تا با لس آنجلس گلکسی ماجراجویی جدیدی در MLS داشته باشد.

پویگ در مصاحبه ای که با روزنامه AS داشت،گفت: “این ماه سختی بود، زیرا قبلاً چنین چیزی را ندیده بودم،هافبک اسپانیایی می گوید که قبل از ترک بارسلونا در ماه ژوئیه برای پیوستن به تیم لس آنجلس گلکسی در لیگ MLS مجبور شده است به تنهایی تمرین کند. بازیکنانی را پشت سر گذاشتم و بدون آنها به یک تور رفتم. من موقعیت باشگاه را درک می کنم،ولی آنها می خواهند روی بازیکنان فشار بیاورند تا به آنها را مجبور به  رفتن از باشگاه کنند، اما راه‌های دیگری  نیز برای انجام دادن آن وجود دارد، حضور در بارسلونا، تمرین به تنهایی، با چهار هم تیمی دیگر که در کنار من بودند، واقعاً سخت بود.

ریکی پویگ-انتقاد از رفتار بارسلونا

پس از هفت سال حضور در باشگاه، حضور در بارسلونا، زمانی که همه هم تیمی هایم در لس آنجلس هستند و در حال بازی کردن هستند، خوب، حقیقت این است که این موضوع خیلی به من صدمه زد. شرایط سختی است و گاهی اوقات شما باید تصمیم بگیرید ولی مدیران باشگاه این تصمیم را گرفته اند، اما من با آن موافق نیستم.

بارسلونا از نظر مالی دچار مشکل است و در نتیجه، چندین بازیکن را در تابستان امسال به فروش رسانده یا مجبور به ترک تیم کرده است. فیلیپه کوتینیو از جمله بازیکنانی است که پس از چند سال ناموفق نیوکمپ را ترک کرد، این بازیکن برزیلی به استون ویلا پیوست تا بتواند چالش جدید و شاید موفقی را تجربه کند، در حالی که دنی آلوز اسطوره باشگاه نیز که در نیم فصل به صورت آزاد به بارسلونا پیوسته بود با انتقالی آزاد جدا شد.

پویگ فصل گذشته تنها دو بازی را برای بارسلونا از آغاز بازی به صورت ثابت شروع کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا