اخبارخارجی

اریک بایی به صورت قرضی از منچستریونایتد به مارسی پیوست

انتقال اریک بایی به مارسی/باشگاه امپیک مارسی قرارداد قرضی اریک بایی مدافع منچستریونایتد را با گزینه خریدقطعی کامل کرد.23

این بازیکن 28 ساله از زمان انتقالش به اولدترافورد از ویارئال در سال 2016با رقم قراردادی 30 میلیون پوند، کلا 113 بازی در طول شش سال حضورش در یونایتدبا تمام مصدومیت‌ها و فرم ضعیف،کرده است. بیلی هنوز 22 ساله نشده بود که توسط یونایتد شناسایی شد و به یکی از اولین خریدهای ژوزه مورینیو در اولدترافورد تبدیل شد. اما او به سرعت مورد علاقه هواداران قرار گرفت و اولین فصل او تنها سالی بود که در آن بیش از 13 بازی در لیگ برتر انجام داد.

بایی در سال گذشته تنها 487 دقیقه بازی داشت و اکنون به او این فرصت داده شده تا دوران حرفه ای خود را با مارسی بازسازی کند.

تیم فرانسوی بایی را به صورت قرضی یک فصل به خدمت گرفته است که شامل گزینه خرید نیز می شود و گزارش ها حاکی از آن است که اگر او بازی های کافی انجام دهد و مارسی به لیگ قهرمانان راه یابد، این امر به یک تعهد تبدیل خواهد شد.

بایی به مارسی کمک می کند تا خلاء بازگشت ویلیام سالیبا به آرسنال را پر کند و همچنین با نونو تاورس، بازیکن قرضی آرسنال و همچنین متئو گوندوزی و الکسیس سانچز بازیکن سابق توپچی ها همبازی خواهد شد.

در مارسی، او این شانس را خواهد داشت که در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

از زمان پیوستن بیلی به یونایتد، باشگاه ویکتور لیندلوف (2017)، هری مگوایر (2019)، رافائل واران (2021) و لیساندرو مارتینز (2022) را در مرکز دفاع قرارداد امضا کرده است و تنها کریس اسمالینگ و مارکوس روخو در همین مدت جدا شده اند. ، رقابت برای مکان ها را تشدید می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا