اخبارخارجی

انتقال رونالدو به فلامنگو منتفی شد

کریستیانو رونالدو یک مسیر احتمالی دیگر برای خروج از منچستریونایتد را بر روی خود بسته شده دید و فلامنگو خود را از گردونه رقابت برای جذب وی محروم کرد تا انتقال رونالدو به فلامنگو منتفی شد.

به گزارش اهل ورزش و به نقل از منابع برزیلی که قهرمان کوپا لیبرتادورس 2022 را به عنوان یک خواستار احتمالی برای برنده پنج توپ طلا ذکر کرده بودند که از تابستان به دنبال راهی برای خروج از اولدترافورد بوده است. با این حال، تیم قدرتمند برزیلی در حال حاضر گابیگول و پدرو را در ترکیب خود دارند، به این معنی که اگر رونالدو زندگی خود را در انگلیس با آمریکای جنوبی عوض کند، دوباره خودش را روی نیمکت خواهد دید.

انتقال رونالدو به فلامنگو منتفی شد

رودولفو لندیم، رئیس فلامنگو، به پادکست پاپو رتو درباره پیوندهای فوق ستاره پرتغالی گفت: «نمی‌دانم از کجا آمده است، اما آنها خلاقیت زیادی دارند. اول از همه می پرسم: برای جای کی؟ روی نیمکت بودن است. با توجه به مطالبی که در اینترنت خوانده‌ام، نمی‌دانم درست است یا نه، به او 242 میلیون دلار برای قراردادی دو ساله پیشنهاد می‌شد. با تقسیم بر 24 ماه، این حدود 10 میلیون دلار در ماه است. در مورد ارزشی بسیار بالاتر از کل برگه دستمزد فلامنگو برای کریستیانو رونالدو صحبت کنید. جانشین پدرو یا گابیگول [گابریل باربوسا] باشیم؟ من نمی توانم… هیچ کس اینجا قرار نیست کارهای دیوانه وار انجام دهد.”این گفته های رییس باشگاه به این منزله است که انتقال رونالدو به فلامنگو منتفی شده است.

گابریل باربوسا

رونالدو تنها نماد جهانی نیست که اخیراً با فلامنگو مرتبط شده است، اما لندیم همچنین سعی کرده است که باشگاه خود را از گزارش‌هایی که نشان می‌دهند نیمار در نهایت از پاری سن ژرمن به کشورش بازگردانده شود، دور نگه دارد. وی افزود: نمی دانم نیمار چقدر درآمد دارد. من شنیده ام که نزدیک به چهار میلیون یورو در ماه خواهد بود. اگر این مبلغ را در نظر بگیریم، او نمی خواهد به فلامنگو بیاید، با توجه به آنچه که من می توانم در چارچوب ساختار دستمزد به او ارائه دهم. او پیشنهاد بهتری از بیرون خواهد داشت. طبیعی است، این بازار است.»

فلامنگو در حال حاضر نیازی به قدرت تهاجمی اضافی ندارد زیرا گابیگل و پدرو هر دو در 29 بار در تمام رقابت‌ها در این فصل گلزنی کرده‌اند و اولی گل تعیین‌کننده را در پیروزی 1-0 مقابل اتلتیک پارانائنس در فینال کوپا لیبرتادورس به ثمر رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 2 =

دکمه بازگشت به بالا