اخبارخارجی

یونایتد 4-2 استون ویلا؛انتقام یونایتد از شاگردان امری

به گزارش “اهل ورزش” دو تیم منچستریونایتد و آستون ویلا در دیداری جذاب از رقابت‌های جام اتحادیه به مصاف هم رفتند که شیاطین سرخ موفق شدبا نتیجه 4-2 آستون ویلا را شکست دهد.تا انتقام یونایتد از شاگردان امری خیلی زود انجام گیرد.

شاگردان اریک تن‌ هاخ که چند روز قبل در لیگ برتر 3-1 مغلوب آستون ویلا شده بودند، امشب موفق شدند با نمایش درخشان در نیمه دوم، به یک پیروزی پرگل برسند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 24، روی ارسال مارکوس راشفورد، این دیوگو دالوت بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه آستون ویلا پیدا نکرد.

مالاسیا
پنج دقیقه بعد روی یک ضربه کرنر، چیزی نمانده بود که آستون ویلا به گل برسد اما حضور به موقع مک تامینای، دروازه یونایتد را بسته نگه داشت.
در دقایق پایانی نیمه اول بازی از تب و تاب افتاد و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و در همان پنج دقیقه ابتدایی، دو بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد.
ابتدا در دقیقه 48 بود که روی حرکت خوب جیکوب رمزی و پاس او، الی واتکینز صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، دروازه مارتین دوبراوکا را باز کرد.

الی واتکینز
اما این برتری تنها یک دقیقه پایدار بود و آنتونی مارسیال کار را به تساوی کشید. روی همکاری دالوت و برونو فرناندز بود که مارسیال در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک ضربه حساب شده، توپ را به گوشه دروازه رابین اولسن فرستاد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 61، بار دیگر آستون ویلا پیش افتاد. روی ارسال اشلی یانگ بود که لئون بیلی صاحب فرصت شد اما پیش از اینکه او بتواند ضربه نهایی را بزند، دالوت به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و حساب کار را 2-1 به سود ویلا کرد.

مارکوس رشفورد
این بار هم بازیکنان یونایتد اجازه ندادند که برتری ویلا چندان پایدار بماند و در دقیقه 67 گل مساوی را به ثمر رساندند. در شلوغی محوطه جریمه آستون ویلا، پاس کریستین اریکسن به هر ترتیب ممکن به راشفورد رسید و او هم بعد از عبور از مدافعان حریف، کار را تمام کرد.
بعد از این گل حملات یونایتد ادامه پیدا کرد و در دقیقه 78 سرانجام این تیم برای اولین بار در این دیدار پیش افتاد. روی اشتباه رابین اولسن بود که الخاندرو گارناچو پشت محوطه جریمه آستون ویلا صاحب توپ شد و با یک پاس خوب، برونو فرناندز را صاحب موقعیت کرد و او هم گل سوم میزبان را به ثمر رساند.

مک تومینای و انتقام یونایتد از شاگردان امری

پس از این گل هم برتری یونایتد ادامه داشت وچیزی نمانده بود که در دقیقه 89، مک‌تامینی با یک ضربه تماشایی دروازه ویلا را باز کند اما توپ به تیر دروازه حریف برخورد کرد.
اما در وقت های تلف شده بود که این هافبک اسکاتلندی توانست گل چهارم یونایتد را به نام خود ثبت کند. این بار هم گارناچو بود که در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال او را مک تامینی تبدیل به گل کرد تا یونایتد با برتری 4-1 راهی مرحله بعد جام اتحادیه شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا