اخبارخارجی

اولین برد خانگی بایرن مونیخ

بایرن مونیخ در اولین بازی خانگی فصل جدید، در آلیانز آرنا، به مصاف ولفسبورگ رفت و با گل‌های جمال موسیالا و توماس مولر موفق شد حریفش را 2-0 شکست دهد تا آلیانز بهشت بایرن مونیخ لقب بگیرد.

بایرن مونیخ در هفته دوم فصل جدید بوندس‌لیگا اولین بازی خانگی خود را در آلیانز آرنای پر از تماشاچی مقابل ولفسبورگ انجام داد. شاگردان یولیان ناگلزمان که دیدار اول‌شان را با پیروزی درخشان 6-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت به پایان رسانده بودند در بازی دوم به مصاف شاگردان ستاره سابق‌شان نیکو کوواچ رفتند.

پیش از شروع مسابقه رسانه‌ها در آلمان با توجه به حضور نیکو کوواچ، ستاره سابق بایرن مونیخ، روی نیمکت ولفسبورگ می‌گفتند او به دنبال انتقام‌گیری از باواریایی‌ها است. کوواچ در چند بازی اخیر که با تیم‌هایش مقابل بایرن ایستاده بود همیشه شکست خورده بود.

اولین گل بایرن در دقیقه 33 به ثمر رسید تا قفل دروازه‌ها باز شود. جمال موسیالا درحالی‌که با دروازه حریف حدود 20 متر فاصله داشت و پشتش به دروازه ولفسبورگ بود پاسی را از توماس مولر دریافت کرد. موسیالا چرخید و سه مدافع مستقیمش را دریبل زد و با شوتی کم‌ارتفاع دروازه ولفسبورگ را باز کرد. گل ستاره جوان آلمانی نشان داد عملکرد خوب او در بازی اول تیمش تصادفی نبوده است.

گل اول بایرن-آلیانز بهشت بایرن

در دقیقه 43 توماس مولر گل دوم تیمش را وارد دروازه ولفسبورگ کرد. آلفونسو دیویس با یکی از استارت‌های سریعش از سمت چپ پیش تاخت و پاس عقب او به یاشوا کیمیش رسید. او شوتی تک‌ضرب شلیک کرد که در میانه راه، توماس مولر با یک دخالت مسیر حرکت توپ را تغییر داد تا دومین گل بایرن به نام او ثبت شود. در دو دقیقه پایانی اتفاق خاصی نیفتاد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

گل توماس مولر

نیمه دوم

از شروع نیمه دوم مشخص بود که پیروزی باواریایی‌ها تقریبا قطعی است. روند بازی دقیقا به سود شاگردان ناگلزمان پیش می‌رفت. بایرنی‌ها با ارائه یک بازی حساب شده مانع از حرکت جدی بازیکنان ولفسبورگ به سمت دروازه‌شان می‌شدند و نیم نگاهی هم به حملاتِ هر از چند گاه، به سمت دروازه حریف داشتند.

در دقیقه 72 سادیو مانه فرصت گلزنی داشت ولی ناموفق بود. کیمیش ضربه کرنر را به گوشه محوطه جریمه فرستاد تا مانه از آن استفاده کند. ضربه والی او به مرکز محوطه جریمه به مولر رسید تا او توپ را به ستاره سنگالی برگرداند. سادیو مانه توپ را وارد دروازه ولفسبورگ کرد اما داور در سوت خود دمید و اعلام آفساید کرد.

چند دقیقه بعد سادیو مانه که نتوانست گلی به ثمر برساند از زمین بیرون آمد و جایش را به ماتیس تل، خرید جدید بایرن داد. ناگلزمان در دقیقه 83 دیگر خرید تابستانی تیمش گراونبرخ را به جای جمال موسیالا به زمین فرستاد. در دقایق پایانی نه بایرن مونیخ اشتیاقی برای باز کردن دروازه ولفسبورگ داشت و نه برای شاگردان کوواچ توانی برای حمله به سمت دروازه مونیخی‌ها باقی مانده بود. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا بایرن همان‌طور که انتظار می‌رفت سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + سه =

دکمه بازگشت به بالا