اخبارخارجی

اولین برد فصل

رئال مادرید در اولین دیدار از فصل جدید لالیگا موفق شد با نتیجه 2-1 آلمریا را شکست دهد تا رئال مادرید اولین کامبک فصل خود را رقم بزند.

در این دیدار ابتدا این تیم میزبان بود که خیلی زود با گل لارجی رمضانی پیش افتاد اما گل های لوکاس واسکز و داوید آلابا در نیمه دوم، سه امتیاز این دیدار را نصیب رئالی‌ها کرد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما در دقیقه 6، روی یک غافلگیری، این آلمریا بود که به گل رسید. روی یک ضدحمله سریع، پاس اینیگو اگوآراس پشت مدافعان رئال به لارجی رمضانی رسید و او هم در موقعیت تک به تک با تیبو کورتوا با یک ضربه دقیق حساب کار را 1-0 کرد.

گل اول المریا

رئالی ها خیلی زود می توانستند کار را به تساوی بکشند اما فده والورده که با پاس ادواردو کاماوینگا صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را از بالای دروازه به بیرون زد.
فشار حملات رئال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 8، روی پاس وینیسیوس همه چیز برای گلزنی بنزما فراهم بود اما ضربه او از بالای دروازه آلمریا به بیرون رفت.
برتری رئالی‌ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت‌های آنها تبدیل به گل نمی شد.
در دقیقه 28، روی ارسال کروس، این بنزما بود که بار دیگر صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او دقیقا به جایی رفت که دروازه‌بان حریف حضور داشت.

در دقایق پایانی نیمه اول هم این بازیکنان رئال بودند که نمایش هجومی‌تری ارائه دادند و در دقیقه 37، روی پاس در عمق کروس، وینیسیوس با دروازه‌بان حریف تک به تک شد اما نتوانست گل مساوی را به ثمر برساند.
در دقیقه 43 روی ارسال کروس، این واسکز بود که دروازه آلمریا را باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت و در نهایت، این نیمه با همان یک گل به سود میزبان به پایان رسید.

نیمه دوم بازی

دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی حملات خطرناکی روی دروازه‌ها صورت گرفت اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. ابتدا این وینیسیوس بود که دروازه‌بان حریف را مجبور به واکنش کرد. توپ برگشتی مقابل بنزما قرار گرفت و پاس او را لوکاس واسکز تبدیل به گل تساوی رئال کرد.

گل اول رئال مادرید

دو دقیقه بعد رئال می‌توانست به گل دوم برسد اما ضربه کروس را که با پاس واسکز صاحب موقعیت شده بود، دروازه‌بان آلمریا به بیرون فرستاد.
تلاش رئالی‌ها برای زدن گل برتری ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 75، این تیم سرانجام پیش افتاد. روی یک ضربه آزاد بود که داوید آلابا، بازیکن تعویضی این تیم که ثانیه‌هایی قبل وارد زمین شده بود، پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه تماشایی، حساب کار را 2-1 کرد.

گل الابا و اولین کامبک فصل رئال

بعد از این گل تیم میزبان برای زدن گل تساوی پیش کشید و در دقیقه 85، لازو می توانست گل دوم آلمریا را به ثمر برساند اما کورتوا با یک واکنش خوب توپ را مهار کرد.
سه دقیقه بعد واسکز می توانست بار دیگر برای رئال گلزنی کند اما ضربه او را دروازه‌بان و مدافع آلمریا به هر شکل ممکن دفع کردند. در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی همه چیز برای گل تساوی آلمریا فراهم بود اما کورتوا با واکنشی به موقع مانع گلزنی اِلی، مدافع پیش تاخته آلمریا، شد و در نهایت بازی با برتری 2-1 رئال به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا