اخبارخارجی

اینتر 1-2 رم؛ اینزاگی در یک قدمی اخراج

اینزاگی در یک قدمی اخراج؛ رم در یک بازی خارج از خانه موفق شد اینتر را با درخشش پائولو دیبالا و کریس اسمالینگ با نتیجه 2-1 شکست بدهد.

به گزارش “اهل ورزش“، شاگردان ژوزه مورینیو امروز در خانه اینتر موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند شدند و نراتزوری را 2-1 شکست دادند. شاگردان مورینیو که بازی قبلی‌شان مقابل آتالانتا را با نتیجه 1-0 باخته بودند سه امتیاز مهم این بازی را به خود اختصاص دادند.

در دقیقه 10 مسابقه ادین ژکو با پیراهن اینتر دروازه تیم سابقش را باز کرد اما این گل بعد از بررسی توسط VAR آفساید تشخیص داده و مردود شد. در شلوغی اطراف محوطه جریمه رم لائوتارو مارتینز توپ را به ژکو رساند و این مهاجم بوسنیایی دروازه رم را باز کرد که در نهایت این گل توسط داور پذیرفته نشد.

اینزاگی در یک قدمی اخراج

در دقیقه 20 اینتر بار دیگر به گلزنی نزدیک شد اما شوت چالهان‌اوغلو توسط دروازه‌بان جالوروسی به سختی دفع شد.

اینتر در نهایت در دقیقه 30 مزد حملاتش را گرفت. نیکولو بارلا با یک پاس دقیق توپ را به فدریکو دی‌مارکو سپرد تا او با یک شوت دقیق توپ را از پاتریسیو، سنگربان رم، عبور داده و دروازه جالوروسی را باز کند. جاگیری ضعیف پاتریسیو روی دریافت این گل موثر بود.

در دقایق بعدی رم بود که روی دروازه اینتر فشار می‌آورد. در دقیقه 38 هاندانوویچ با دو مهار پیاپی ضربه‌های بازیکنان رم دروازه اینتر را نجات داد. شوتهای پشت سر هم دیبالا و اسپینتازولا توسط سنگربان نراتزوری دفع شد.

اینزاگی در یک قدمی اخراج

اما یک دقیقه بعد دیبالا دروازه اینتر را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود. دیبالا در فضای خالی ناشی از پیش کشیدن دی‌مارکو خود را در موقعیتی قرار داد تا سانتر مواج اسپینتازولا را با یک شوت تماشایی از هاندانوویچ عبور داده و دروازه اینتر را باز کند. نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.

در دقیقه 63 اینتر به باز کردن دروازه رم نزدیک شد اما تیر دروازه مانع از باز شدن دروازه شاگردان مورینیو بود. اینتر در نزدیکی محوطه جریمه پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد و درحالیکه پاتریسیو تنها توانست نظاره‌گر شوت سهمگین او باشد توپ به تیر برخورد کرد.

اینتر چهار دقیقه بعد فرصت خوب دیگری داشت و بعد از همکاری بارلا و چالهان‌اوغلو ضربه اصلانی با اختلافی کم از کنار دروازه رم به بیرون رفت تا یکی دیگر از موقعیت‌های عالی نراتزوری از دست برود.

اینزاگی در یک قدمی اخراج

بازی در دقایق بعدی کمی از تب و تاب افتاد اما در دقیقه 75 کریس اسمالینگ موفق شد برای رم گلزنی کند تا شاگردان مورینیو از حریف پیش بیفتند. پلگرینی ضربه آزادی که به سود رم اعلام شده بود را با ضربه‌ای کات‌دار ارسال کرد و کریس اسمالینگ با ضربه سری پرقدرت دروازه هاندانوویچ را گشود تا رم 2-1 جلو بیفتد.

در آخرین دقیقه وقتهای قانونی تامی آبراهام با اشکرینیار در موقعیتی تک به تک مواجه شد اما آبراهام نتوانست از او عبور کند و از زاویه نه چندان مناسب توپش را به سمت دروازه شلیک کرد که از کنار تیر عمودی بیرون رفت. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید و جالوروسی پیروزی 2-1 بر اینتر را جشن گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا