اخبارخارجی

اینیاکی بالاخره مصدوم شد

اینیاکی ویلیامز، مهاجم اسپانیایی اتلتیک بیلبائو، که رکورد طولانی‌ترین دوران بازی در لالیگا بدون حتی یک مصدومیت را در کارنامه دارد؛ بالاخره مصدوم شد.رکورد شگفت‌انگیز مهاجم اسپانیایی اتلتیک بیلبائو حضور در 236 بازی پیاپی در لالیگا بدون حتی یک مصدومیت، سرانجام به شکلی تلخ به پایان رسید چرا که اینیاکی ویلیامز در هفته سوم فصل جاری لالیگا در جریان پیروزی 4-0 بیلبائو مقابل کادیز از ناحیه قوزک پا به شدت مجروح شد.

اینیاکی فوتبالیست 28ساله‌ای است که از سال 2012 به اتلتیک بیلبائو پیوسته و در 10 سال اخیر به جز پیراهن این باشگاه منطقه باسک پیراهن دیگری به تن نکرده است. هواداران بیلبائو او را یکی از اسطوره‌های باشگاه‌شان می‌دانند. ویلیامز در سال 2021 موفق شد به رکورد طولانی‌ترین دوران بدون مصدومیت در لالیگا دست پیدا کند تا بیش از پیش محبوب هواداران شود.

ویلیامز برای بیلبائو چنان بازیکن مهمی است که در 6 سال گذشته حتی یکی از بازی‌های این تیم در لالیگا را از دست نداده است. او نه تنها مدتها بود که رنگ مصدومیت را به خود ندیده بود بلکه مربیان اتلتیک بیلبائو هرگز به خود اجازه نمی‌دادند ستاره محبوب تیم‌شان را در یک بازی به میدان نفرستند.

اینیاکی بالاخره مصدوم شد

اینیاکی روز دوشنبه و در دیدار بیلبائو مقابل کادیز از ابتدا به میدان رفت و 24 دقیقه بعد اولین گل بازی و تیمش را به ثمر رساند. اما فاجعه برای این مهاجم اسپانیایی بالاخره از راه رسید و او در دقایق بعدی با مصدومیت شدید مواجه شد و به ناچار از زمین مسابقه بیرون رفت.

اتلتیک بیلبائو امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مهاجمش از ناحیه رباط قوزک پا دچار آسیب‌دیدگی شده و شدت جراحت به حدی است که این احتمال وجود دارد که او تا چند ماه دیگر نتواند برای تیمش بازی کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا