اخبارخارجی

کرمونزه 1-4 ناپولی؛این تیم قهرمانی می خواهد

به گزارش اهل ورزش ناپولی با هشتمین پیروزی متوالی در تمامی رقابت‌های سری آ با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول سری آ قرار دارد، و در بازی پایانی کرمونز را شکست داد تا نشان دهد این تیم قهرمانی می خواهد.

با توجه به اینکه آتالانتا در بازی امروز 2-2 توسط اودینزه متوقف گردید، فرصت بزرگی برای پارتنوپی ها بود تا اختلاف خود را با این تیم افزایش دهند.در حالی که مهاجمین ناپولی یعنی ویکتور اوسیمن همچنان مصدوم بود و پیوتر زیلینسکی پس از یک گرفتگی عضلانی استراحت کرد، ولاد چیریچس و جک هندری کاملاً آماده نبودند، اما یک تغییر بزرگ در خط حمله رخ داد.این در حالی بود  که کرمونز تازه صعود کرده به دنبال اولین برد خود در فصل بود.

احتمالاتی وجود داشت که امیر رحمانی برای این بازی استراحت کند، اما در عوض او بازی را به صورت ثابت شروع کرد و پس از 100 ثانیه از دفاع به جلو حرکت کرد و توپ را به تیر افقی دروازه کوبید.

کرمونزه نیز چارچوب دروازه را به لرزه درآورد، لوکا زانیماکیا پس از سانتر توسط آفنا جیان توپ را به تیرک دروازه کوبید.

کویچا کواراتسلیا از سمت راست به داخل محوطه وارد گردید و پاشنه پایش توسط ماتئو بیانچتی قیچی شد تا داور اعلام پنالتی کند که ماتئو پولیتانو با آرامش این ضربه را به گل تبدیل کرد.

لحظاتی بعد کرمونزه گل تساوی را به ثمر رساند، در حالی که پابلو آسکاسیبار به طرز بدی ضربه خود را از توپ قطع کرد، اما این ضربه به یک کمک تصادفی برای دسرز تبدیل شد که از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه  شلیک کرد و توپ وارد دروازه گردید.

این تیم قهرمانی می خواهد

راسپادوری مستقیماً به سمت دروازه رادو شلیک کرد، در حالی که کوآلیاتا و سوالیهو میته از لبه محوطه جریمه خارج شدند، سپس بیانچتی یک توپ قطعی را برای جیووانی سیمئونه ارسال کرد و این بازیکن نیز گل دوم تیم خود را به ثمر رساند.

این تیم قهرمانی می خواهد

کرمونزه با ضربه سر دنیل سیوفانی دردقایق پایان بازی میتوانست بازی را به تساوی بکشاند که موفق به انجام این کار نگردید، اما ناپولی گل سوم را در ضربات ایستگاهی موفق شد به ثمر برساند. کواراتسلیا روی دروازه حضور داشت که با خروج ناموفق رادو همراه بود تا هیروینگ لوزانو بتواند توپ را به دروازه خالی آشنا کند.

این تیم قهرمانی می خواهد

لحظه ای  بعد بود که یک ضربه شگفت انگیز لوزانو را  رادو با نوک انگشتش  به کرنر فرستاد و در توپ ارسالی از کرنر آنها گل چهارم را به ثمر رساندند، ارسال جووانی دی لورنزو از سمت راست و ضربه سر ماتیاس اولیورا نتیجه بازی را 4-1 به نفع ناپولی به پایان رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا