اخبارخارجی

ناتینگهام‌ 1-0 لیورپول: باخت غیرمنتظره به قعرنشین!

باخت غیرمنتظره لیورپول به قعرنشین-لیورپول در دیداری که نمایشی دور از انتظار داشت، برابر تیم ته جدولی ناتینگهام فارست با یک گل شکست خورد. نمایش دین هندرسون در درون دروازه ناتینگهام فوق‌العاده بود.

لیورپول پس از دو پیروزی روحیه‌بخش برابر منچسترسیتی و وستهم و قرار گرفتن در رده هفتم جدول به بازی برابر تیم قعرنشین ناتینگهام فارست رسیده بود. قرمزها انگیزه بالایی داشتند تا روی دور پیروزی باقی بمانند.

لیورپول بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 9 می توانست به گل نخست برسد اما فابیو کاروالیو که روی پاس الیوت توانسته بود با هندرسون، گلر ناتینگهام، تک به تک شود، نتوانست از این فرصت خوب استفاده کند و هندرسون با واکنش خوب خود توپ را به کرنر فرستاد.

باخت غیرمنتظره لیورپول به قعرنشین

یک دقیقه بعد سانتر جیمز میلنر با ضربه سر روبرتو فیرمینو همراه شد ولی توپ با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

میزبان در دقیقه 19 اولین موقعیت گلزنی خود را خلق کرد. ویرژیل فن دایک توپ را از دست داد و آوویینی در موقعیتی مناسب توپ را به کویاته رساند اما ضربه او را آلیسون برگشت داد. یک دقیقه بعد ضربه محمد صلاح با برخورد به مدافع ناتینگهام تغییر جهت داد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

آلیسون بکر

دقیقه 32 بازی، آوویینی پاس خوبی به جسی لینگارد داد اما او در موقعیتی مناسب نتوانست مقابل آلیسون کار خاصی انجام دهد و گلر لیورپول موفق‌تر عمل کرد.

فن دایک و فیرمینو

در دقیقه 38، فن دایک می توانست با ضربه سر دروازه میزبان را باز کند ولی ترجیح داد توپ را روی تیر دوم برای فیرمینو بفرستد. تلاش ستاره برزیلی برای رسیدن به توپ ثمری نداشت و این موقعیت عالی از دست رفت تا نیمه اول بدون گل مساوی تمام شود.

گل فارست توسط آوویینی

ناتینگهام فارست که نیمه دوم را خوب شروع کرده بود، در دقیقه 55 به گل رسید. آوویینی از درون محوطه جریمه با یک بغل پا دروازه لیورپول را باز کرد. ضربه اول او به تیر خورده بود و او در برگشت توانست کار را تمام کند.

دو دقیقه بعد تکل عالی میلنر اجازه نداد ضربه مهاجم ناتینگهام وارد دروازه شود و توپ را به کرنر فرستاد.

لیورپول برای جبران گل خورده جلو کشید ولی میزبان با دفاعی منسجم اجازه خلق موقعیت گلزنی را به تیم تحت هدایت یورگن کلوپ نمی داد. در دقیقه 68 ضربه سر فن دایک روی کرنر الکساندر آرنولد با اختلاف کم راهی بیرون شد.

شوت جونز به دروازه فارست

در دقیقه 71 ضربه نرم و آرام جونز را گلر ناتینگهام مهار کرد. ناتینگهام چشم به ضد حملات داشت و یکی دو بار خطرناک نیز ظاهر شد ولی مدافعان و آلیسون اجازه ندادند برای بار دوم دروازه لیورپول باز شود.

در دقیقه 90 بازی، ارسال آرنولد روی تیر دوم به فن دایک رسید. مدافع هلندی توپ را به دهانه دروازه فرستاد ولی آنجا مهاجمی از لیورپول حضور نداشت تا کار را تمام کند. یک دقیقه بعد هندرسون ضربه سر فن دایک را روی خط مهار کرد و اجازه نداد گل تساوی به ثمر برسد. هندرسون در دقیقه 95 ضربه صلاح را هم به کرنر فرستاد تا یک تنه لیورپول را ناکام بگذارد.

در نهایت این بازی را ناتینگهام فارست با یک گل برد و موقتا یک پله در جدول صعود کرد. لیورپول هم 16 امتیازی باقی ماند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا