اخبارخارجی

بارسا 4-0 بیلبائو؛هتریک دمبله در پاس گل

بارسلونا موفق شد در دیداری خانگی با نتیجه 4-0 اتلتیک بیلبائو را شکست بدهد.هتریک دمبله در پاس گل باعث شد وی با اختلاف چهره اول این دیدار لقب بگیرد.

به گزارش “اهل ورزش“، شاگردان ژاوی که بعد از شکست در ال‌کلاسیکو، موفق شدند با سه گل ویارئال را از پیش رو بردارند، امشب هم با چهار گل از سد آتلتیک بیلبائو عبور کردند تا نشان بدهند شکست برابر را رئال مادرید را کاملا فراموش کرده‌اند.

بازی با برتری بارسلونا آغاز شد و در دقیقه 10 بود که اولین موقعیت جدی بازی را عثمان دمبله ایجاد کرد اما گاوی نتوانست از این فرصت استفاده کند.

هتریک دمبله در پاس گل

تنها دو دقیقه بعد خود دمبله گل اول بازی را به ثمر رساند. روبرت لواندوفسکی که در میانه زمین صاحب توپ شده بود، با یک پاس عرض توپ را به سمت راست به دمبله سپرد و او هم بعد از پیشروی، به عرض زد و  شوت تماشایی وی را دروازه بان برگشت داد که لواندوفسکی صاحب توپ گردید و با سانتری زیبا توپ را به دمبله رساند و وی نیز با ضربه سری زیبا توانست گل اول خود و بارسلونا را به ثمر برساند.برتری بارسا بعد از این گل ادامه داشت و در دقیقه 18 این تیم به گل دوم رسید. سرجیو روبرتو که از سمت راست حرکتی را آغاز کرده بود، بعد از یک و دو با دمبله در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

هتریک دمبله در پاس گل

فشار تیم میزبان بعد از این گل هم کاهش پیدا نکرد و در دقیقه 22، لواندوفسکی گل سوم را به ثمر رساند. این بار هم عثمان دمبله در نقش گلساز ظاهر شد و حرکت دیدنی او از سمت راست و پاس دقیقش را لواندوفسکی با چرخشی عالی و ضربه ای غیرقابل مهار تبدیل به گل سوم بارسا کرد.
بعد از این گل هم بازی همچنان در اختیار بارسا بود اما مهمترین اتفاق این دقایق آسیب دیدگی گاوی بود که مجبور شد جای خود را به فرانک کسیه داد.
در دقیقه 38 روی حرکت خوب بالده، این کسیه بود که صاحب موقعیت شد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند.

هتریک دمبله در پاس گل
در دقایق پایانی این نیمه هم بارسا تیم برتر میدان بود اما اتفاق خاص دیگری روی دروازه ها رخ نداد و این نیمه با نتیجه 3-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را هم بارسا بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 53 به گل چهارم برسند اما ضربه پدری به تیر دروازه برخورد کرد.
چهار دقیقه بعد روی یک حمله سریع از دمبله و پاس او، بار دیگر پدری در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما توپ او دقیقا به جایی رفت که اونای سیمون حضور داشت.

هتریک دمبله در پاس گل
برتری بارسا ادامه داشت و در دقایق 66 و 67 دو موقعیت خوب را از دست داد تا اینکه در دقیقه 73 به گل چهارم رسید. عثمان دمبله بازی خوبش در دیدار امشب را با یک پاس گل دیگر تکمیل کرد و پاس دقیق او را فران تورس در موقعیت تک به تک تبدیل به گل کرد.
در دقایق پایانی از فشار حملات بارسا کاسته شد و این به بیلبائو فرصت خودنمایی داد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 89 یکی از گل های خورده را جبران کنند اما حضور به موقع اریک گارسیا دروازه بارسا را بسته نگه داشت و در نهایت بازی با نتیجه 4-0 به سود آبی و اناری ها به پایان رسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − یک =

دکمه بازگشت به بالا