اخبارخارجی

بارسلونا 3-0 الچه؛ و بالاخره صدر جدول

در نیوکمپ همه چی روبراه است

بارسلونا و بالاخره صدر جدول-بارسلونا با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با نتیجه 0-3 از سد الچه عبور کند.

بعد از شکست در خانه بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان علیرغم ارائه نمایشی خوب، بارسلونا امشب در ورزشگاه نوکمپ و با درخشش روبرت لواندوفسکی موفق شد 0-3 الچه را مغلوب کند و بعد از مدت ها به صدر جدول برسد.

در همان دقایق ابتدایی بود که گونزالو وردو به دلیل خطا روی روبرت لواندوفسکی در موقعیت آشکار گلزنی، از زمین بازی اخراج شده و الچه را 10 نفره کرد. دقایقی بعد و روی پاس پدری بود که ممفیس دیپای در مقابل دروازه صاحب فرصت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او در آستانه ورود به دروازه با عکس العمل بادیا همراه شد.

در دقیقه 26 این بار عثمان دمبله صاحب توپ شده و ارسال دقیقی روی دروازه الچه داشت، اما ضربه روبرت لواندوفسکی دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف بیرون رفت.

هشت دقیقه بعد بارسلونا به گل اول دست یافت. ارسال الخاندرو بالده را ممفیس دیپای در موقعیتی بسیار خوب نتوانست تبدیل به گل کند و در ادامه روبرت لواندوفسکی موفق شد دروازه را باز کرده و بارسلونا را با یک گل پیش اندازد.

در دقیقه 41 بارسلونا به گل دوم دست یافت. باز هم روی پاس بالده، ممفیس دیپای پشت به دروازه الچه صاحب توپ شده و با چرخشی تماشایی و ضربه ای دقیق کار را تمام کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و بارسلونا با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

 

تیم ژاوی نیمه دوم را نیز درخشان آغاز کرد و در دقیقه 48 به گل سوم دست یافت. ارسال زمینی عثمان دمبله را ممفیس دیپای در مقابل دروازه و با پاس رو به عقب تکمیل کرد و لواندوفسکی موفق شد با ضربه ای دقیق از مرکز محوطه، زننده گل سوم تیمش لقب گیرد.

دقایقی بعد بارسلونا فرصت خوبی برای زدن گل چهارم نیز داشت، اما ضربه سر ممفیس دیپای روی ارسال عثمان دمبله دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه تیم الچه به بیرون از میدان رفت.

در دقیقه 62 این بار ارسال رافینیا در مقابل دروازه به روبرت لواندوفسکی رسید و ستاره لهستانی فرصت خوبی برای هت تریک داشت، اما بادیا ضربه این بازیکن را با واکنشی خوب مهار کرد. دقایقی بعد رافینیا روی ارسال آنسو فاتی صاحب موقعیت شد و ضربه اش راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 80 رونالد آرائوخو می توانست با ضربه ای آکروباتیک دروازه را باز کند، اما شوت او از فاصله ای نزدیک با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بارسلونا موفق شد 0-3 از سد الچه عبور کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا