اخبارخارجی

لواندوفسکی پس از دیدار با شوچنکو بستن پرچم اوکراین روی بازو مایه افتخار است

بازوبند کاپیتانی به رنگ پرچم اوکراین؛ رابرت لواندوفسکی پس از دیدار با آندری شوچنکو ،در جام جهانی بازوبند کاپیتانی با رنگ های پرچم اوکراین را بر بازو خواهد بست.

به گزارش اهل ورزش لواندوفسکی، کاپیتان لهستان، پیش از آغاز جام جهانی در ماه نوامبر، بازوبند ویژه ای را دریافت کرد. ستاره بارسلونا فصل گذشته بازوبند مشابهی را برای بایرن مونیخ در بازی بوندسلیگا مقابل آینتراخت فرانکفورت در حمایت از اوکراین پس از آغاز حمله نظامی روسیه به بازو بست و شوچنکو کاپیتان و سرمربی سابق این کشور در مراسمی ویژه از او در ورزشگاه ملی لهستان در ورشو تشکر کرد.

بازوبند کاپیتانی به رنگ پرچم اوکراین

شوچنکو در این مورد گفت:این بازوبند برای من نماد بسیاری از احساسات مربوط به کشورم است. من از شما و تمام ملت لهستان برای حمایت از هموطنانم تشکر می کنم.”

لواندوفسکی تصویری از دیدارشان در توییتر منتشر کرد و نوشت: “متشکرم @jksheva7. از آشنایی با شما لذت بردم! حمل این بازوبند کاپیتانی به رنگ پرچم اوکراین برای جام جهانی باعث افتخار من خواهد بود.”

لهستان با اوکراین مرز مشترک دارد و لواندوفسکی مخالفت خود را با تهاجم روسیه به شدت ابراز کرده و هواوی را به دلیل ادعاهایی مبنی بر اینکه غول فناوری به دولت روسیه کمک کرده است، به عنوان حامی خود کنار گذاشته است. او همچنین در ماه مارس در توییتی نوشت: «برای همه افرادی که برای آزادی و صلح ارزش قائل هستند، این زمان همبستگی با قربانیان تجاوز نظامی به اوکراین است.»

بازوبند کاپیتانی به رنگ پرچم اوکراین

لواندوفسکی در بازی افتتاحیه تیمش در جام جهانی مقابل مکزیک در 22 نوامبر بازوبند را خواهد بست. عربستان سعودی و آرژانتین نیز در گروه لهستان قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − دو =

دکمه بازگشت به بالا