اخبارخارجی

بایرن 4-0 لورکوزن؛بازگشت آرامش به مونیخ

بازگشت آرامش به مونیخ؛به گزارش “اهل ورزش“، در شبی که سردار آزمون تنها 30 دقیقه برای لورکوزن بازی کرد، شاگردان یولیان ناگلزمان نمایش برتری داشتند و در نهایت با 4 گل به پیروزی رسیدند.

بایرن بازی را هجومی آغاز کرد و تنها  دقیقه از بازی سپری شده بود که لروی سانه گل اول بازی را به ثمر رساند. روی یک حرکت از جمال موسیالا از سمت راست و ارسال او بود که ضربه سانه بعد از برخورد به اودیلون کوسونو، درون دروازه لورکوزن آرام گرفت.
بعد از این گل برتری بایرنی ها ادامه پیدا کرد و بازیکنان لورکوزن هم به دنبال استفاده از ضدحملات برای جبران گل خورده بودند.

بازگشت آرامش به مونیخ
بازی به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 17، بایرن به گل دوم رسید. روی پاس خوب دایو اوپامیکانو بود که موسیالا پشت محوطه جریمه لورکوزن صاحب توپ شد و بعد از یک و دو با توماس مولر، با ضربه ای تماشایی دروازه حریف را باز کرد.
این گل باعث شد تا لورکوزن کمی از لاک دفاع خارج شود و در دقیقه 23، روی پاس آندریش، این هادسون اودوی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه بایرن پیدا نکرد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند تا اینکه در دقیقه 39، بایرن به گل سوم رسید. این بار هم این موسیالا بود که در نقش گلساز ظاهر شد و سادیو مانه را پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و ضربه دقیق او به گوشه دروازه هرادسکی رفت.

بازگشت آرامش به مونیخ
در دقایق پایانی نیمه اول این لورکوزن بود که برای جبران گل های خورده پیش کشید اما نتوانست به گل برسد و این نیمه با برتری 3-0 بایرن مونیخ به پایان رسید.

نیمه دوم_بازگشت آرامش به مونیخ

نیمه دوم را هم بایرن بهتر آغاز کرد و در دقیقه 54، روی ارسال بنجامین پاوارد، این سادیو مانه بود که بار دیگر صاحب موقعیت شد اما ضربه چیپ او را هرادسکی به هر شکل ممکن دفع کرد.
یک دقیقه بعد نوبت ماتیس دلیخت بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما این بار هرادسکی دروازه تیمش را نجات داد.
در دقیقه 56 مانه موفق شد یک بار دیگر دروازه لورکوزن را باز کند اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را نپذیرفت.

بازگشت آرامش به مونیخ
برتری بایرن ادامه داشت و حتی حضور سردار آزمون و امینه عدلی در زمین برای لورکوزن هم نتوانست جریان بازی را به سود این تیم رقم بزند.
بایرنی ها چند بار تا زدن گل چهارم پیش رفتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 84 توانستند به این هدف برسند. روی یک اشتباه از دروازه بان و مدافعان لورکوزن بود که توماس مولر صاحب موقعیت شد و با یک ضربه ساده دروازه خالی را باز کرد.
تلاش بازیکنان لورکوزن برای کاستن از سنگینی این شکست در دقایق پایانی ثمری نداشت و در نهایت بازی با نتیجه 4-0 به سود بایرن به پایان رسید تا شاهد بازگشت آرامش به مونیخ باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا