اخبارخارجی

بازگشت آلوارو موراتا با گلزنی

در هفته اول رقابت های لالیگا، اتلتیکو مادرید در خانه ختافه به میدان رفت و تا دقیقه ۳۵ با یک گل از این تیم پیش افتاد.اولین گل شاگردان دیگو سیمئونه را آلوارو موراتا در دقیقه ۱۵ و با پاس ژائو فلیکس به ثمر رساند. بازگشت موراتا پس از دو فصل حضور قرضی در یوونتوس، به مادرید و شروع بازی با گلزنی همراه بود.

آلوارو موراتا

بازیکنان سیموئنه که با لباس جدید خود بازی میکردند، با مثلث سائول،لمار و ژائو فیلیکس توپ و میدان را در اختیار داشتندو با پاسهای خود مهاجمان تیم را در موقعیت گلزنی قرار میدادند.در اوایل نیمه دوم بار دیگر آلوارو موراتا از فرصت استفاده کرده و گل دوم را وارد دروازه تیم ختافه می کند.تا بازگشتی موفقیت آمیز داشته باشد.

اتلتیکو مادرید

در دقایق 14 و 59 آلوارو موراتا دو موقعیت خود را به گل تبدیل کرد وآنتوان گریژمان سومین تیر خلاص را با همکاری دپل ،کاراسکو ، مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید وارد دروازه ختافه کرد.

به نقل از اوپتا؛ گریزمان پس از 9 ماه انتظار سرانجام موفق به گلزنی در لالیگا شد. تا پیش از بازی امروز، آخرین گل مهاجم فرانسوی در لالیگا به نوامبر 2021 مربوط می شد. لازم به ذکر است گریزمان از ژانویه 2022 یعنی حدود 7 ماه پیش تا امروز در کل رقابت های ملی و باشگاهی موفق به گلزنی نشده بود!

گریژمان

نتیجه بازی: اتلتیکو مادرید 3 و ختافه 0 

گلزنان: آلوارو موراتا 2گل در دقایق 14و 59 آنتوان گریژمان در دقیقه 75

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + ده =

دکمه بازگشت به بالا