اخبارداخلی

بازگشت ارسلان به تمرین استقلال

ارسلان مطهری بازیکن جنجالی این روزهای فوتبال ایران، از روز گذشته به تمرینات استقلال بازگشته است.

انتقال غیرمنتظره محمد محبی؟ بازگشت لحظات آخر مهدی قایدی؟ دریافت کارت پایان خدمت مرادمند و یزدانی؟ هنوز مشخص نیست که کدام یک از این اتفاقات بسیار خوب و مثبت، در عین حال باعث ثبت یک نمره منفی بزرگ در عملکرد نقل و انتقالاتی استقلال شده، مسئله ای که اکنون و در پایان هفته سوم لیگ برتر، آبی ها را وارد یک بحران عجیب کرده است.

قطعا بازگشت کاوه رضایی به استقلال، خبر بسیار خوبی برای هواداران این تیم بود. بازیکنی که آبی ها خاطرات خوبی از یک فصل حضور او با پیراهن آبی در ذهن دارند. انتقالی که در لحظات آخر از پرسپولیس به سمت استقلال چرخید تا به یکی از معروف ترین هایجک های فوتبال ایران تبدیل شود.

اما پروژه بازگشت قایدی، یزدانی، مرادمند و جذب محبی سبب شد تا لیست بزرگسالان استقلال به شکل غیرقابل پیش بینی افزایش یابد و در حالیکه آبی ها طبق قوانین لیگ برتر تنها قادر به جذب 20 بازیکن بزرگسال بودند، با فهرست 22 نفره ای مواجه شدند که علاج آن، کنار گذاشتن حداقل 2 نفر از فهرست بازیکنان بزرگسال بود.

سیدمحمد حسینی به عنوان اولین قربانی، از استقلال جدا شد و به تراکتور پیوست تا جا برای یزدانی خالی شود. حالا برای اینکه کاوه نیز وارد فهرست شود، ساپینتو باید حداقل روی یک نام دیگر خط قرمز می کشید. با توجه به ترافیک در خط حمله، قرعه به نام ارسلان خورد و سرمربی پرتغالی صراحتا در نشست خبری پس از بازی با ملوان اعلام کرد که قرار دادن مطهری در لیست مازاد، تصمیم سختی بوده است.

اما در این میان مذاکرات استقلال و ارسلان برای فسخ قرارداد به نتیجه نمی رسید. شایعات تأیید نشده حاکی از این است که این بازیکن برای جدایی، اعلام کرده باید تمام مبلغ قراردادش را دریافت کند که با مخالفت مدیران باشگاه روبرو شده بود. در نهایت، پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران بسته شد و مطهری با استقلال فسخ نکرد تا دومینوی مهاجمان آبی پوش، با عدم جدایی ارسلان از حرکت بایستد کاوه رضایی نتواند به جای ارسلان، قراردادش را با این تیم به صورت رسمی ثبت کند.

این تصویری از تمرین روز گذشته استقلال است. مهدی قایدی سوژه اصلی این عکس است اما در پشت تصویر می توان ارسلان مطهری را در کنار سیاوش یزدانی مشاهده کرد. بازیکنی که در تمرینات گروهی روز گذشته شرکت کرده تا این اتفاق به معنای بسته شدن پرونده حضور کاوه در استقلال باشد.

این تصمیم مهاجم استقلال با عصبانیت مدیران روبرو شد. به نحوی که به او اجازه حضور در تمرینات گروهی داده نشد و مکالمه ارسلان با بیژن طاهری نیز جنجال برانگیز شده بود. در این میان، استقلالی ها مدعی شدند در ساعات آخر بازار نقل و انتقالات، قرارداد مطهری را به صورت یک طرفه فسخ کرده اند تا بتوانند نام کاوه را وارد فهرست بزرگسالان کنند که اکنون کمیته تعیین وضعیت باید در این باره نظر خود را صادر کند.

با این حال، خبر می رسد که ارسلان مطهری از روز گذشته در تمرینات تیم حضور پیدا کرده و پا به پای سایر هم تیمی هایش در مجموعه انقلاب و زیر نظر ساپینتو، مشغول انجام تمرین است. نکته عجیب در این خصوص، عدم حضور ارسلان در تصاویر تمرینات روز گذشته بود و در شرایطی که این بازیکن روز گذشته پا به پای دیگر نفرات مشغول تمرین شد، اما تصویری از او منتشر نشد.

درباره آخرین آپدیت از وضعیت مطهری – استقلال – کاوه، اینگونه خبر رسیده که کمیته تعیین وضعیت فسخ قرارداد ارسلان را تأیید نکرده و این بازیکن همچنان تحت قرارداد آبی هاست. بدین صورت پروژه بازگشت رضایی به استقلال نیز منتفی خواهد بود چرا که تنها راه آبی پوش شدن او، انتقال در نیم فصل است که این بازیکن به هیچ وجه قصد ندارد در سال جام جهانی، بدون تیم بماند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا