اخبارخارجی

سیتی 4-2 کریستال‌‌‌پالاس؛ بازگشت بزرگ با درخشش هالند

منچستر سیتی که بعد از تساوی 3-3 مقابل نیوکسل در هفته سوم لیگ برتر، در هفته چهارم در یک بازی خانگی به مصاف کریستال پالاس رفته بود بازی را با هدف کسب سه امتیاز آغاز کرد اما خیلی زود با دریافت دو گل از حریف دچار شوک شد. اما در نیمه دوم مسابقه درخشش استثنایی ارلینگ هالند خرید جدید سیتیزن‌ها، بازگشت دوباره با هالند باعث شد تا سیتی در نهایت با برتری 4-2 بازی را به نفع خود پایان دهد.

تنها چهار دقیقه از شروع دیدار گذشته بود که ابرچی ازه، هافبک انگلیسی پالاس، ضربه آزادی تماشایی به سمت دروازه حریف شلیک کرد که بعد از برخورد به واکر و جان استونز تغییر جهت داد و وارد دروازه سیتیزن‌ها شد. گل به خودی جان استونز در شروع مسابقه به شاگردان گواردیولا شوک وارد کرد.

بازگشت دوباره با هالند

درحالی‌که سیتی برای جبران گل خورده تلاش می‌کرد در دقیقه 21 کریستال پالاس صاحب یک کرنر شد. ازه توپ را روی دروازه ارسال کرد و تا یواخیم اندرسون با یک ضربه سر تماشایی توپ را به گوشه سمت چپ دروازه اندرسون هدایت کند و اختلاف به دو گل تبدیل شود.

در ادامه بازی در نیمه اول سیتی برای جبران گل‌های خورده تلاش کرد و در دقیقه 39 برناردو سیلوا با ضربه سر به گلزنی نزدیک شد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با شکست 2-0 سیتی به پایان برسد.برناردو سیلوا اما در دقیقه 53 موفق شد دروازه پالاس را باز کند. رودری توپ را به ستاره پرتغالی سپرد و او به سمت محوطه جریمه حریف حرکت کرد و توپ را به سمت دروازه شلیک کرد تا یکی از گل‌های خورده سیتی جبران شود.

بازی تا دقیقه 62 با همین نتیجه دنبال شد اما از این دقیقه نوبت به درخشش استثنایی ارلینگ هالند رسید. ستاره نروژی در دقیقه 62 اولین فرصت خود در طول مسابقه را به‌دست آورد و آن را به گل تبدیل کرد. فیل فودن توپ را ارسال کرد تا هالند با ضربه سر دروازه پالاس را باز کند. این اولین گل ستاره نروژی در ورزشگاه اتحاد بود.

بازگشت دوباره با هالند

هشت دقیقه بعد هالند دومین گل خود را به ثمر رساند تا شکست 2-0 نیمه اول به تساوی 2-2 تبدیل شود. روی یک ضربه کرنر، حرکت ترکیبی برناردو سیلوا با خولین آلوارز توپ را به جان استونز رساند. شوت او اما به هدف نرسید و در بازگشت به هالند رسید تا او از فاصله نزدیک دروازه حریف را باز کند.

در دقیقه 81 ارلینگ هالند شب درخشان خود را کامل کرد تا برای اولین بار با پیراهن سیتی هت‌تریک کند. گوندوگان توپ را به ستاره نروژی سپرد و او با استفاده از قدرت بدنی‌اش وارد، بازیکن حریف، را از سر راه برداشت و توپ را از دروازه‌بان کریستال پالاس عبور داد تا سومین گل او در این بازی به ثمر برسد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و اتفاق خاصی تا پایان بازی رخ نداد تا شاگردان پپ به یک پیروزی شیرین دست یابند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا