اخبارخارجی

لیورپول1-0سیتی:هم بردن پپ، هم بازگشت به کورس!

بازگشت لیورپول به کورس رقابت- لیورپول که برای بازگشت به کورس نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز داشت، در طول 90 دقیقه فرصت های خوبی خلق کرده و در نهایت با تک گل محمد صلاح توانست 0-1 منچسترسیتی را شکست دهد.

منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ریباند یک موقعیت صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه ایلکای گوندوگان از گوشه محوطه جریمه با عکس العمل خوب آلیسون بکر همراه شد.

در دقیقه 20 و روی حمله پرتعداد بازیکنان لیورپول بود که ارسال مواج هاروی الیوت از سمت چپ موقعیت خوبی برای گلزنی دیوگو ژوتا ایجاد کرد، اما ضربه سر این ستاره پرتغالی دقیق نبود و در اختیار ادرسون قرار گرفت.

چند دقیقه بعد باز هم لیورپول فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه منچسترسیتی داشت، اما توپ اول برگشت داده شد و در ریباند ضربه محکم اندرو رابرتسون در موقعیتی خوب از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

در ادامه سیتی با حرکت فیل فودن از سمت چپ و در ادامه ضربه برناردو سیلوا می توانست گل اول خود را وارد دروازه لیورپول کند، اما شوت این بازیکن از زاویه ای دشوار دقیق نبود و با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیفه 35 و با ارسال کوین دی بروین بود که سیتی موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر ارلینگ هالند به بیرون رفت. پنج دقیقه بعد باز هم همین صحنه تکرار شد و ستاره نروژی می توانست کار را تمام کند، اما ضربه سر محکم او را آلیسون مهار کرد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

لیورپول نیمه دوم را هجومی شروع کرد و خیلی زود فاصله ای تا زدن گل اول نداشت. روی پاس عمقی بابی فیرمینو، محمد صلاح در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و در حالیکه ژوتا را نیز کنار خود داشت، ضربه خود را به سمت دروازه سیتی زد که ادرسون با مهاری فوق العاده توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 55 فیل فودن از گوشه محوطه موفق به باز کردن دروازه لیورپول شد، اما در ادامه این گل به دلیل خطای هالند روی فابینیو مردود شد. لحظاتی بعد این بار ارسال محمد صلاح از سمت راست به جناح مقابل می توانست منجر به گل اول لیورپول شود، اما ضربه سر دیوگو ژوتا با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 65 ارلینگ هالند در مرکز محوطه جریمه لیورپول صاحب موقعیت شده و تا آستانه باز کردن دروازه این تیم پیش رفت، اما ضربه زمینی او را آلیسون بکر با واکنشی بسیار خوب مهار کرد و این فرصت از دست رفت.

دقایقی بعد محمد صلاح از سمت راست به داخل زده و از زاویه ای دشوار شانس خود را برای گلزنی برابر سیتی امتحان کرد، اما شوت او دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازگشت لیورپول به کورس رقابت

در دقیقه 76 لیورپول به گل اول دست یافت. شروع مجدد فوق العاده و درخشان آلیسون در زمین سیتی و روی اشتباه ژوآئو کانسلو به محمد صلاح رسید و او در موقعیتی تک به تک و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه، موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

دقایقی بعد لیورپول روی ضدحمله ای سریع صاحب بهترین فرصت ممکن برای زدن گل دوم شد، اما داروین نونیز با خودخواهی و در حالیکه می توانست محمد صلاح را صاحب توپ کند، این موقعیت را به راحتی از دست داد.

در اوقات اضافی و روی ارسال عرضی داروین نونیز از سمت چپ بود که لیورپول باز هم موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه ترنت آرنولد در سمت مقابل راهی به دروازه نیافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا