اخبارخارجی

سون: بازیکنان باید از دستورات کونته پیروی کنند.

بازیکنان باید از دستورات کونته پیروی کنند؛به گزارش اهل ورزش سون هیونگ مین اصرار دارد که بازیکنان تاتنهام با وجود نتایج ضعیف اخیر، باید به پیروی از روش های آنتونیو کونته ادامه دهند.

پس از یک شروع نسبتاً بی‌نظیر در شش ماه اول خود به عنوان سرمربی اسپرز، کونته در حال حاضر اولین مراحل ناکامی خود را پشت سر می‌گذارد. تاتنهام در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارد، اما چند عملکرد ضعیف از تیم وجود داشته که انتقاد هواداران را به همراه داشته است. با این حال، سون به سرمربی خود اعتماد کامل دارد.

بازیکنان باید از دستورات کونته پیروی کنند.

کاپیتان کره جنوبی گفت: “این مهم است [گوش دادن به کونته]. ما در فصل گذشته دیدیم که هیچ کس باور نمی کرد که ما الان اینجا باشیم. فصل گذشته هیچ کس باور نمی کرد ما در لیگ قهرمانان باشیم.” “کونته همیشه بیشتر، بیشتر، بیشتر می‌خواهد و به عنوان بازیکن من می‌خواهم راه او را دنبال کنم، یا می‌دانی چه چیزی در راه است.

“اگر ما او را دنبال نکنیم، می‌دانی که مبارزه می‌کنی. ما باید دنبال کنیم، هیچ گزینه‌ای وجود ندارد زیرا او برنده است و من فکر می‌کنم این کاری است که ما انجام می‌دهیم – فداکاری کنیم و کارهای سخت را انجام دهیم.”

نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد کونته در اوایل هفته قبل از ارائه خبر های نه چندان خوب برای دیجد اسپنس، شروع به احساس خشم و ناراحتی کرده است. اگرچه، سون این را به دلیل علاقه و ارتباط سرمربی با بازی تیمش دانست.

بازیکنان باید از دستورات کونته پیروی کنند.

او گفت: “ما انسان هستیم، همه ما احساساتی هستیم.” “گاهی بعد از بازی همه ما خوشحالیم و گاهی عصبانی یا ناامید. کونته پرشورتر است، اگر برنده شویم او مانند شادترین مرد جهان است، اما اگر عملکرد خوب نباشد و خوشحال نباشد.” او اولین کسی است که خود را سرزنش می کند و می خواهد پیشرفت کند.”

مانند هر کس دیگری که در جام جهانی شرکت خواهد کرد، چند ماه  دیگر یک اتفاق بزرگ در انتظار این بازیکن 30 ساله است. تعداد بازی های ضعیف برای اسپرز در چند هفته آینده مقدم بر جام جهانی بزرگ برای او و هم تیمی های کره جنوبی اش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا