اخبارخارجی

استفانو پیولی: بازیکنان با استعدادی دارم

بازیکنان با استعدادی دارم- استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل یوونتوس گفت حفظ روحیه بعد از شکست سنگین چند روز پیش در اروپا و برد تیمی مثل یوونتوس نشانه بزرگی بازیکنانش است.

میلان امشب در خانه‌اش، سن‌سیرو، میزبان یوونتوس بود و موفق شد با گلهای فیکایو توموری و براهیم دیاز حریف خود را با نتیجه 2-0 شکست دهد.

این در حالی بود که روسونری چند روز پیش در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکستی سنگین شده و مقابل چلسی بازی را 3-0 واگذار کرده بود. استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی امشب تیمش مقابل یووه به ستایش بازیکنانش پرداخت و گفت آنها دست به کاری بزرگ زدند.

پیولی در گفتگو با خبرنگاران گفت:” با اینکه ما در بازی چند روز پیش در لندن اشتباهات تاکتیکی داشتیم ولی اجازه ندادیم آن شکست روحیه‌مان را کاملا نابود کند. بازیکنان ما امشب با قدرت و انرژی بی‌نظیری بازی کردند و من آنها را ستایش می‌کنم.

ما از نظر تاکتیکی امشب هم می‌توانستیم بهتر کار کنیم. یک تیم باید چه در فاز دفاعی و چه در فاز تهاجمی عملکرد بی‌نقص داشته باشد و ما امشب ما تا حد زیادی اینطور بودیم. حفظ مالکیت توپ برای من چندان مهم نیست و آنچه اهمیت دارد ایجاد خطر روی دروازه حریف است. ما امشب خطرناک بودیم.

یک مربی اگر بازیکنانی باهوش داشته باشد که پرتلاش هستند و برای پیراهن‌شان می‌جنگند خوشبخت است. در هر بازی یازده نفر که در زمین هستند خوشحالند و 6 نفر که روی نیمکت می‌نشینند ناراحت. ولی وقتی شما با بازیکنان باهوش و با استعداد سر و کار دارید می‌توان این مشکل را حل کرد”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا