اخبارخارجی

بازیکن سابق بارسلونا به رئال مادرید پیوست

ایکر براوو، بازیکن سابق لاماسیا، پس از خرید از بایر لورکوزن، بقیه فصل را در رئال مادرید سپری خواهد کرد.

براوو تنها پس از یک فصل حضور در بایرلورکوزن به اسپانیا بازمی گردد. این بازیکن نوجوان یکی از استعدادهای بسیار بالا در آکادمی لاماسیا بارسلونا بود اما در سال 2021 پس از عدم توافق با کاتالان ها برای تمدید قرارداد جدید به صورت رایگان راهی آلمان شد.

بازیکن سابق لاماسیا

این بازیکن 17 ساله اکنون این شانس را دارد که در اسپانیا با بزرگترین رقیب بارسا ،هوادارن به فوتبال را تحت تاثیر قرار دهد. لوس بلانکوس هیچ چیز را بهتر از غلبه بر رقبای سرسخت خود دوست ندارد و اگر براوو بتواند کیفیتی را که او را در لاماسیا تا این حد چشمگیر کرده است نشان دهد، می تواند استعداد واقعی را در دستان خود داشته باشد.

ایکر براوو، ملی پوش زیر 19 سال اسپانیا از بایر 04 لورکوزن به رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان سوپر جام پیوست.در بیانیه لورکوزن آمده است: باشگاه بوندسلیگا برای قرضی دادن بازیکن به مدت یک فصل با باشگاه مادریدی موافقت کرده است.

تام ماستون از سایت گل نظرخود را در مورد بازگشت براوو به اسپانیا ارائه کرده است. او نوشت: از بهترین مهاجم مرکزی در لاماسیا تا لافابریکا در 12 ماه. جالب است که ببینیم او چگونه به اسپانیا بازگشته است.

بازی بعدی رئال مادرید روز شنبه در سانتیاگو برنابئو برابر رئال بتیس در لالیگا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا