اخبارخارجی

هلند 2 – سنگال 0؛گام محکم لاله های نارنجی

نتیجه بازی هلند برابر سنگال در چارچوب رقابت های جام جهانی قطر با برد لاله های نارنجی همراه بود.

به گزارش “اهل ورزش”، بازی‌های گروه اول جام جهانی 2022 روز گذشته با پیروزی دو بر صفر اکوادور مقابل میزبان مسابقات، قطر آغاز شد. تیم های هلند و سنگال به عنوان قدرتمندترین تیم های این گروه، امشب برگزار کننده بازی دوم شب اول بودند.
این دو تیم به ترتیب با رتبه های هشت و هجده فیفا پای به جام جهانی گذاشتند و مدعیان اصلی صعود از گروه اول به شمار می روند. در چنین شرایطی انتظار یک بازی جذاب از دو تیم می رفت اما تقابل شاگردان فن‌خال و سیسه تا دقایق پایانی خیلی زیبا نبود تا اینکه در یک ربع آخر یک فوتبال جذاب همراه با گل را شاهد بودیم.

بازی هلند برابر سنگال-گلزنی گاکپو
گل های بازی سهم هلند بود و زننده آن کودی گاکپو در دقیقه 85 بود. اشتباه مندی، دروازه بان باتجربه و سرشناس سنگال روی این گل خیلی فاحش بود و در ادامه نیز در حالی که داور هشت دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود، دیوی کلاسن روی ضدحمله گل دوم را هم برای هلند زد تا شاگردان فن‌خال با سه امتیاز و دو گل زده مثل اکوادور به صدر تکیه بزنند. بازی دو تیم در شب دوم تعیین کننده سرنوشت صدر جدول این گروه خواهد بود.

جام جهانی 2022 قطر – گروه A
ورزشگاه: البیت(شهر الخور)- ساعت 19:30 – ورزشگاه الثمامه

داور: ویلتون سامپایو (برزیل)

ترکیب تیم ملی هلند:
آندریاس نوپرت، ماتیاس دلیخت، ویرجیل فن‌دایک، ناتان آکه، دالی بلیند، دنزل دامفرایز، استفان برگیوس (تئون کوپمینرس 79)، فرانکی دیانگ، کودی گاکپو، وینسنت یانسن (ممفیس دیپای 62) و استفان برخواین (دیوی کلاسن 79)

ترکیب تیم ملی سنگال:
ادوارد مندی، کالیدو کولیبالی، ابو سیسه، ادریسا گاناگی، نمپالیس مندی، شیخ کویاته (پاپه 73)،  بولایه دیا (احمدو بامبا 68)، کرپین دیاتا (نیکولاس جکسون 74)، اسماعیلا سار، دیالو (اسماعیل یعقوب 62) و یوسف سابالی

آمار مسابقه سنگال و هلند

آمار بازی هلند برابر سنگال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =

دکمه بازگشت به بالا