اخبارخارجی

یولیان ناگلزمان: کاملا مستحق این برد بودیم؛ بازی هیجان انگیزی مقابل بارسلونا خواهیم داشت

یولیان ناگلزمان از عملکرد تیمش مقابل اینتر در جوزپه مه آتزا تمجید کرده است

در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان اروپا از گروه (C)، بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه 2-0 در جوزپه مه آتزا مقابل اینتر به پیروزی برسد.

یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پس از بازی در مورد عملکرد‌شان مقابل اینتر، استفاده از سیستم بدون مهاجم نوک و رویارویی با بارسلونا و روبرت لواندوفسکی در هفته آینده، صحبت کرده است. ناگلزمان ضمن اینکه از نمایش تیمش در این بازی تمجیده کرده است، درباره عملکردشان مقابل اینتر گفت:

من از عملکرد امروز‌مان راضی هستم. در طول 90 دقیقه، پرس خوبی داشتیم. در هر نیمه یک فاز ده دقیقه‌ای داشتیم که به حریف فضا می‌دادیم اما در مجموع ما کاملا مستحق این برد بودیم. مهم بود که با کسب سه امتیاز، کار‌مان را شروع کنیم.ناگلزمان در مورد استفاده از سیستم بدون مهاجم نوک گفت: 

بازیکنان منعطف زیادی در خط حمله داریم که می‌توانند به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند. گلزنی و پیروزی در بازی‌ها همیشه خوب است. البته که هنوز جا برای پیشرفت داریم و لحظاتی وجود دارد که می‌توانیم در آن‌ها بهتر باشیم. ما هر روز در تمرینات روی این موضوعات کار می‌کنیم.

در دیگر بازی این گروه نیز بارسلونا موفق شد با نتیجه 5-1 ویکتوریا پلژن را در هم بکوبد و روبرت لواندوفسکی موفق شد در این بازی پس از ارائه یک نمایش فوق العاده، هتریک کند. بارسلونا و بایرن مونیخ هفته آینده در آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ناگلزمان در مورد رویارویی با لواندوفسکی و بارسلونا گفت:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا