اخبارخارجی

پیولی: اگر میلان همیشگی باشیم، دربی را می‌بریم

اینتر همان تیم فصل قبل است

استفانو پیولی، سرمربی میلان، اطمینان دارد که اگر بازی همیشگی‌شان را انجام دهند، اینتر را شکست خواهند داد.

میلان پس از چهار بازی و با کسب هشت امتیاز در رده ششم سری آ قرار دارد و فردا باید به مصاف اینتر برود. مدافع عنوان قهرمانی در بازی قبلی خود برابر ساسولو بدون گل متوقف شد و حالا قطعا انگیزه بالایی برای دربی (شهرآورد) دارد.

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در نشست خبری بازی با اینتر گفت:« تساوی برابر ساسولو نتیجه خوبی نبود ولی مهم این است که در زمین برابر اینتر چگونه کار کنیم. تیم خوب و یکدستی دارم و هدف ما پیروزی است. اگر مثل همیشه بازی کنیم، برنده خواهیم شد.»

اینتر فردا روملو لوکاکو را در اختیار ندارد. پیولی درباره تاثیر غیبت ستاره بلژیکی گفت:« اینتر تیم خوبی است و مهاجمانی دارد که می توانند جای خالی لوکاکو را پر کنند. اینتر تقریبا تیم فصل گذشته خود را حفظ کرده است. ما سال گذشته چهار بازی برابر اینتر انجام دادیم و این تیم لوکاکو را در اختیار نداشت. البته ما هم مصدومانی داریم. دربی یک بازی مهم است و در آن کوچکترین جزئیات هم تعیین کننده هستند. ما با سبک خودمان بازی خواهیم کرد و اینتر هم سبک خودش را دارد. باید بسیار هوشیار باشیم. می خواهیم هواداران‌ را خوشحال کنیم.»

مصدومیت الساندرو فلورنزی و پیوستن سرجینیو دِست به میلان:« مصدومیت فلورنزی اتفاق تلخی بود و برای او ناراحتیم. مشخص نیست چه زمانی به میادین بر می گردد. دِست یک بازیکن باکیفیت و جنگنده است و سرعت خوبی هم دارد. او می تواند در پست های مختلفی بازی کند و به ما کمک خواهد کرد.»

شایعات جدایی لیائو در فصل نقل و انتقالات:« باشگاه به من اطمینان داده بود که لیائو حفظ می شود و اصلا نگران نبودم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + نه =

دکمه بازگشت به بالا